خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف استان قزوین

همزمان با آغاز سال نو، آغاز طرح آرامش بهاری در ۴۱ بقعه استان قزوین

حجت الاسلام مجیدی گفت:طرح آرامش بهاری در ۴۱ بقعه با محوریت برگزاری مراسم لحظه سال تحویل، برپایی خیمه‌های معرفت، کودکان، جوانان، مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۲۰۸۴۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

حجت الاسلام مجیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: طرح آرامش بهاری در ۴۱ بقعه با محوریت برگزاری مراسم لحظه سال تحویل، برپایی خیمه‌های معرفت، کودکان، جوانان، مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین مراسم میلاد حضرت علی(ع) و جشن روز پدر در این بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مراسم سال تحویل گفت: این مراسم همراه با زیارت امین الله در ۵۸ بقعه برگزار خواهد شد و در ۲۳ بقعه نماز جماعت، در پنج بقعه فروشگاه محصولات عفاف و حجاب، در ۱۸ بقعه خیمه‌های معرفت و در ۱۰۷ بقعه عید مبعث برپا می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه مراسم روز طبیعت نیز در ۱۲۴ بقعه استان قزوین برگزار می‌شود افزود: ایستگاه‌های سلامت نیز در ۱۰ بقعه راه‌اندازی می‌شود.

 وی با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان البرز اضافه کرد:این مراسم در ۵ بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود و ۱۰ حجره در امامزاده اسحاق ورس میزبان مسافران نوروزی است.

 مدیرکل اوقاف استان قزوین عنوان کرد:این مراسم در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله شیزند، امامزاده علی اصغر داغلان و ویژه برنامه آن در بقعه متبرکه آقا سید علی شارینی در بخش اسفرورین برگزار می شود.

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد: ۱۰ حجره دربقعه متبرکه آقا سید علی شارینی در شهرستان تاکستان میزبان مسافران نوروزی است.

 وی اضافه کرد:این مراسم در بقاع متبرکه امامزاده محمد طاهر آوج، امامزاده منور خاتون دانسفهان و امامزاده حلیمه خاتون عصمت آباد این شهرستان برگزار می شود و ۱۰ حجره در امامزاده حلیمه خاتون عصمت آباد میزبان مسافران نوروزی است.

وی گفت: این طرح تا پانزدهم فروردین در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار