سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از آمادگی کامل همه واحدهای شهرداری تبریز برای استقبال از میهمانان نوروزی خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۱۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، رضا خلیلی با اعلام این خبر افزود: شهرداری تبریز از اول اسفند ماه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی را تشکیل داده است و در این ستاد وظایف واحدهای مختلف شهرداری برای استقبال از میهمانان در نوروز 98 توسط قائم مقام شهردار تبریز ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: مراکز اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی شهر جانمایی شده و تعدادی کارواش روال سال های گذشته در مبادی ورودی شهر توسط مناطق شهرداری های، پنج ، شش، هفت ، چهار و 9 جانمایی می شود تا خودروها به صورت پاکیزه وارد شهر شوند.
خلیلی اضافه کرد: همچنین تاکسی های تبریز نیز به صورت رایگان می توانند از کارواش ها خدمات دریافت کنند تا با آمادگی کامل به گردشگران و شهروندان خدمات ارائه دهند.
او همچنین با اشاره به فعالیت اتوبوس های تبریزگردی یادآور شد: 22 دستگاه اتوبوس تبریزگردی از تاریخ دوم فرودین ماه در دو ایستگاه ائل گلی و چهارراه شهید بهشتی در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر فعالیت خواهند کرد.
خلیلی اظهارکرد: علاوه بر مراکز اطلاع رسانی گردشگری ثابت در مبادی ورودی شهر 15 دستگاه تاکسی از من بپرس نیز در سطح شهر آماده پاسخگویی به گردشگران نوروزی هستند.
سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، با اشاره به فعالیت های فرهنگی شهرداری در ایام نوروز یادآور شد: برنامه های مختلف فرهنگی با همکاری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و همچنین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در سطح شهر و عمارت شهرداری اجرا خواهد شد که در راستای ایجاد شور و نشاط نوروز در شهر اجرا می شود.
او همچنین از همکاری انجمن علمی جهانگردی دانشگاه تبریز در ایام نوروز خبر داد و گفت: طبق روال سال های گذشته با همکاری انجمن علمی جهانگردی دانشگاه تبریز از دانشجویان رشته جهانگردی به عنوان راهنمایان افتخاری در اتوبوس های تبریزگردی استفاده می‌شود.

ارسال نظرات