فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)کمیجان مطرح کرد:
طیبه عیسی آبادی گفت:انوان نقش بسزایی در رشد و توسعه جامعه دارند و توانمندی خود در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه مدیریتی را ثابت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۱۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛طیبه عیسی آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)کمیجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان بسیجی شهرستان کمیجان گفت:برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی کارآفرینان و بانوان هنرمند شهرستان می‌باشد و مسئولان باید از تمام امکانات و توان موجود برای تبلور این موفقیت ها بهره ببرند.

وی افزود: این نمایشگاه همچنین می توانددر راستای به نمایش گذاشتن توانمندی زنان و همچنین شناسایی بانوان مستعد در حوزه مشاغل خانگی باشد.

عیسی آبادی اظهارکرد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه همه محصولات بومی شهرستان است و حاصل کار بانوان این شهرستان می باشد

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه تبلور کامل و جامع دارد و حضور بانوان کارآفرین در این نمایشگاه الگویی برای دیگر بانوان شهرستان برای ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)کمیجان خاطرنشان کرد:مساعدت و همكاری جامعه زنان به‌ويژه بانوان بسيجی نقش بسيار مهمی در مسائل فرهنگی و جلوگيری از فرهنگ معاند در جامعه دارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات