خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی رضوان گفت: 120 جهادگر در قالب گروه جهادی رضوان از دانشگاه های صنعتی شریف،امیر کبیر و حوزه علمیه قم از 22 اسفند به شهرستان نهبندان اعزام شدند و در زمینه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی تا 4 فروردین 98 به مردم این منطقه خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۱۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

محمد مهدی احمد نژاد مسئول گروه جهادی رضوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه اردو‌های جهادی با هدف خدمت رسانی به مردم کم برخوردار و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به محرومان برگزار می‌شود، افزود: این گروه به منظور حل مشکلات مردم با رویکرد فرهنگی، سازندگی و عمرانی 12 سال است که فعالیت خود را در شهرستان نهبندان آغاز کرده است.

احمد نژاد با اشاره به فعالیت 120 جهادگر از 22 اسفند سال جاری تا 4 فروردین 98 در نهبندان، افزود: عمده فعالیت گروه جهادی رضوان در زمینه های اشتغال زایی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، ساخت مدرسه و حسینیه، برگزاری المپیاد ورزشی و مراسم مذهبی است.

وی با بیان اینکه جهادگران رضوان از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران و حوزه علمیه قم هستند، ادامه داد: کمک به خود سازی مردم منطقه و بهبود اقتصاد خانواده ها برای اینکه هر خانوار حداقل درآمد را داشته باشد و بتواند مایحتاج خود را تامین کند از جمله اهداف فعالیت گروه جهادی رضوان در نهبندان است.

احمد نژاد گفت: افتتاح حسینیه روستا چاه عباس، تکمیل مدرسه روستا خواجه منجیکو، احداث دو واحد مجتمع دامپروری در راستا اشتغال زایی در روستا افضل آباد از جمله اقدامات گروه جهادی رضوان در یک هفته استقرار دراین منطقه است.

 مسئول گروه جهادی رضوان ادامه داد: با حضور 40 پزشک و متخصص در ایام تابستان، حضور 20 جهادگر و روحانی در ماه رمضان  فعالیتهای گروه جهادی رضوان درسال جدید در منطقه نهبندان ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها