خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه نینوا؛

اولین مسئول سازمان بسیج عشایری گلستان معارفه شد + تصویر

اولین مسئول سازمان بسیج عشایری گلستان عصر شنبه با حضور فرمانده سپاه نینوا در سالن اجتماعات کانون بسیج گنبدکاووس معارفه شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۲۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج عشایری استان با اشاره به ضرورت راه اندازی این سازمان با توجه به وجود 22 هزار عشایر در استان گفت: عشایر از قانع ترین و پایبند ترین قشر ها به دین و انقلاب اسلامی هستند که در پیش از انقلاب و در جریان دفاع مقدس شاهد رشادت های آنها بوده ایم.

qaboosnameh 3

سردار حسین معروفی افزود: هدف از راه اندازی بسیج عشایری ارتقاء گفتمان انقلاب در بین این قشر است که همیشه در تامین امنیت کشور نقش بسزایی داشته و دارند اما برخی از افراد گاهی غیرمسئولانه حرف هایی می زنند که سبب رنجش و ناراحتی مردم خوب عشایر می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این سازمان بتوان در راستای رفع مشکلات قشرعشایری به ویژه در بخش اقتصاد و تولیدات این قشر که از اهداف بسیج عشایری است گام های موثری برداشت.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه هوشمندی ملت ایران، وحدت و ولایت و رهبری را سه مولفۀ قابلیت نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد که با تکیه بر این مولفه ها و پیروی از امامین انقلاب توانسته بر تمام توطئه هایی که دشمن در طول این 40 سال بر ما تحمیل کرده است غلبه کند.

qaboosnameh 1

وی بر حفظ وحدت و خدمت بی منت به مردم تاکید و اضافه کرد: مردم ما شایسته بهترین ها هستند و باید در راستای خدمت به این مردم روحیه انقلابی و جهادی را به کار گرفت.

سردار حسین معروفی در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانیه در ادامه وصیت نامه سیاسی حضرت امام خمینی(ره) است که باید همه به ویژه مسئولان سه قوه به آن توجه داشته و مطابق آن عمل کنند.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: این بیانیه بر تمدن سازی انقلاب در چهل سال دوم با حرکت جهادی و با محوریت جوانان ترسیم تاکید شده است همه مسئولان کشور در چارچوب نظام موظف به اجرای آن و نگاه عملی و نه شعاری به آن هستیم.

جانشین سپاه نینوا در امور اقشار نیز در این مراسم با عنوان اینکه بسیج اقشار و متخصص در مردادماه امسال در گلستان راه اندازی شده است؛ گفت: تا کنون برای 21 قشر بسیج راه اندازی شده است و تنها در عشایر بسیج راه اندازی نشده بود.

qaboosnameh 2

سرهنگ جواد فراهی تصریح کرد: از 22 هزار عشایری که در استان داریم 69 درصد آنها در شهرستان مراوه‌تپه، 5 درصد در شهرستان کلاله و 26 درصد در گنبدکاووس مستقر هستند که بیش از 50 درصد از جمعیت عشایری استان گلستان مهمان و کوچنده خراسان شمالی و رضوی هستند که 7 ماه در گلستان حضور دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم که امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند؛ سرهنگ یحیی اسلامی‌نژاد به عنوان اولین مسئول بسیج عشایر استان گلستان معارفه شد./قابوس نامه

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها