فرمانده سپاه خلیل آباد از اعزام بیش از ۲۴۰ نفر به اردوی راهیان نور از شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: اولین کاروان اردو‌های راهیان نور از خلیل آباد در ۲۸ اسفندماه اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۳۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
ابوالفضل فتوحی در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: بسیاری از مناسبت‌هایی که در طول سال برگزار می‌شوند نظیر سوم خرداد، ۱۲ فروردین، ۲۲ بهمن، دهه فجر، ۱۳ آبان و… نشان از اهمیت ویژه آن مناسبت دارد.

وی با بیان اینکه چند سالی است که ۲۰ اسفندماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی به نام روز راهیان نور نامیده می‌شود، خاطرنشان کرد: همه ساله از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین یک عده از عاشقان و دلسوختگان راهی مناطق عملیاتی می‌شوند.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه این سفر برای برخی آشنایی و برای برخی تجدید میثاق و زنده کردن خاطرات روز‌های حماسه، شور و شعور است، تصریح کرد: آشنایی مردم بخصوص جوانان با بخشی از تاریخ شکوهمند و پر افتخار انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس از اهداف مهم اردو‌های راهیان نور است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور آنقدر اهمیت دارد که مقام معظم رهبری آن را به عنوان معدن طلای دوران دفاع مقدس نام می‌برند، اذعان کرد: بیش از ۲۴۰ نفر خلیل آبادی به اردوی راهیان نور در ایام نوروز اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها