فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: لازمه رسیدن به استقلال فرهنگی و اقتصادی، رسیدن به استقلال سیاسی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۳۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرضعلی گرایلی در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های سپاه ناحیه عمار مشهد با اشاره به چند نکته از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: این بیانیه باید توسط بسیجیان و فرماندهان چندین بار خوانده و تجزیه و تحلیل شود تا سرلوحه کار قرار گیرد.

وی افزود: در این بیانیه مقام معظم رهبری، انقلاب را به دو چهل سال و هر چهل سال را به چهار دهه تقسیم کردند که چهل سال اول علی رغم همه مخالفت‌ها درونی و بیرونی برای ثبت همه زحمات است. نکته دیگر تجربه ایست که نظام در این سال‌ها کسب کرده و به پختگی رسیده و اکنون میراث تمام شهدا در اختیار ماست که سرمایه عظیم است و از دستاورد‌های انقلاب به شمار می‌رود.

گرایلی ادامه داد: ما در کشور هیچ تجربه سیاسی نداشتیم و همه چیز در تصرف مستکبرین بود و قانون کاپیتولاسیون در این کشور حاکم بود. اکنون در چهل سالگی انقلاب، نیرو‌های انقلابی پای کار در سنین ۱۵ الی ۴۰ سالگی داریم. ۱۴ میلیون نیروی تحصیل کرده که به برکت انقلاب به استقلال سیاسی رسیده اند. لازمه رسیدن به استقلال فرهنگی و اقتصادی، رسیدن به استقلال سیاسی است.

گرایلی با اشاره به ایام اعتکاف بیان کرد: امروز اخلاق و معنویت در جامعه موج میزند که این‌ها نشان دهنده خیل مردم انقلابی پای دین و انقلاب هستند. دستاور‌های علمی نکته دیگری است که مسئولیت ما را چند برابر می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار تاکید کرد: به برکت چهل سال انقلاب، پایداری و پایمردی شهدا و مدیریت بی نظیر امام و رهبری کشور به جایی رسیده است که برگشت پذیر نیست و من و شما ملزم به ادامه راه هستیم. مساجد باید سرچشمه همه فرهنگ‌های انقلابی باشند و مدیریت اجرایی دست آن‌ها باشد. مسئولیت فرماندهان اعتلای درون بسیج 《بسیج سازی》و اعتلای بیرون بسیج 《جامعه سازی 》است.

وی در پایان گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی نکته آخر است که فرماندهان باید با این سبک، کشور را برای پذیرش حکومت امام زمان(عج) به دست با کفایت رهبری معظم انقلاب آماده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها