صبح امروز کاروان راهیان نور شهرستان شازند از مقابل سپاه ناحیه شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۴۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ در حاشیه ی بدرقه ی کاروان راهیان نور ضمن حضورمسئولین شهرستان در مراسم بدرقه این کاروان ، سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند در طی سخنان خود ابراز کرد: باید همه تلاش کنیم که راه شهدا در جامعه ادامه داشته باشد و این راه به فراموشی سپرده نشود.

فرمانده سپاه شازند گفت: یادگارهای دوران دفاع مقدس را بسیار با ارزش و ماندگار توصیف کرد و افزود: آثار برجای مانده از دوران دفاع مقدس برای سالیان متمادی درس آموز و یادگاری برای نسل های مختلف است که باید به آن پرداخته شود.

وی به مجاهدت ها و افتخارآفرینی های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون نیز فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کیان اسلام، نظام و انقلاب در کشور حضور موثر دارند.

مهجوری، حضور در مناطق جنگی را به منظور آشنایی با آرمان های شهدا توفیق بزرگی دانست و اظهار داشت: امروز نیز افرادی با اندیشه های فکری مختلف در مسیر آرمان بزرگ شهدا، جانبازان و آزادگان گام بر می دارند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این اردو ها افزایش فرهنگ حسینی، ولایتمداری، آشنایی نسل جوان با رشادت های دوران دفاع مقدس و ایجاد وحدت در بین مسلمین می باشد.

فرمانده سپاه شازند در پایان گفت: اعزام کاروان راهیان نور به علت نقش آفرینی مستقیم مردم یک راهبرد مهم فرهنگی برای مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان است و اینکه در عرصه خدمت به شهدا زمینه حضور مردم در کربلاهای ایران را فراهم     می کنیم باعث افتخار است.

 لازم به ذکر است این اردو در 4 روز انجام خواهد گرفت و بسیجیان شهرستان از کربلای ایران دیدن خواهند کرد.

ارسال نظرات