خبرهای داغ:
عریضاوی گفت: ویژه برنامه لحظه تحویل سال نو با حضور زائران راهیان نور و خانواده شهدا از سراسر کشور در یادمان شهدای شلمچه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۴۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسین عریضاوی-مسئول یادمان شهدای شلمچه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:  این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران و جوانان انقلابی از سراسر کشور روز چهار شنبه 29 اسفند ماه از ساعت 23 آغاز می شود و میهمانان و زائران راهیان نور، سال جدید را در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز می کنند.

مسئول یادمان شهدای شلمچه افزود: به همت سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه سه ایستگاه صلواتی در این یادمان راه اندازی شده که به زائرین و بازدیدکنندگان یادمان شهدای شلمچه خدمت رسانی می کنند.

حسین عریضاوی در همین خصوص افزود: بخش پزشکی سازمان تامین اجتماعی و بهداری لشگر جنوب سپاه با احداث پایگاه هایی و با حضور پرسنل مجرب اعم از پزشک ،پرستار و پیرا پزشک در ایام نوروز به زائران و بازدیدکنندگان در این یادمان خدمت رسانی می کنند.

وی در ادامه گفت : خادمین این یادمان با برنامه ریزی منسجم خود را برای مراسم معنوی تحویل سال نو آماده کرده اند و در ساعت 24 حجت الاسلام ماندگاری به عنوان سخنران در جمع زائران کاروان های راهیان نور سخنرانی خواهد کرد.

عریضاوی ادامه داد: بعد از تحویل سال نو، سخنان رهبر انقلاب بوسیله ویدئوپرژکتور و سیستم صوتی دالبی در کل یادمان پخش خواهد شد

وی در ادامه از حضور مداحان اهل بیت در این مراسم معنوی خبر داد و گفت : بعد از پخش سخنرانی رهبر انقلاب ، برنامه پرطرفدار بله برون با حضور حسین یکتا و مداحی حاج مهدی رسولی برگزار خواهد شد .

وی در ادامه گفت: زیر ساخت های رفاهی یادمان شهدای شلمچه نظیر سیستم آبرسانی و آب شرب تقویت شده است که شهرداری خرمشهرّ نیروهای سپاه و بسیج و فرماندار شهرستان خرمشهر در بهسازی این زیر ساخت ها به زائرین خدمت رسانی کرده اند .

وی در پایان به افزایش زائران راهیان نور در بازدید از این یادمان اشاره کرد و افزود : طبق آمارها تا تاریخ 26 اسفند ماه سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش 3 درصدی بازدید کنندگان را داشته ایم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها