مسئول گفتمان انقلاب اسلامی مطرح کرد:

️دشمنان انقلاب اسلامی روز به روز به افول و نابودی نزدیک می شوند

حجتی نیا با بیان اینکه ما برای آماده سازی ظهور، باید تمدن انقلاب اسلامی را در دنیا شکل دهیم تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، دو قدرت و قطب جهانی در برابر انقلاب ایستادند که یکی آن شوروری بود که از بین رفت و دیگری آمریکاست که به فرموده رهبر انقلاب در گام دوم، رو به افول است.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۵۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهندس جمشید حجتی نیا در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب که در حوزه علمیه المهدی رامسر برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً در جمع طلاب حوزه های علمیه تهران جمله ای را بیان کردند که اگر طلاب انقلاب را باور نکنند ولو اینکه مجتهد باشند، کار به شکل خوب پیش نمی رود و به درد نمی خورد.

وی افزود: اکنون حوزه هایی وجود دارد که وارد مباحث سیاسی و دفاع از انقلاب اسلامی نمی شوندو این آفت مهلکی برای جمعیت طلاب در کشور است.

️مسئول گفتمان انقلاب تسلامی شهرستان رامسر در ادامه بیان کرد: حداقل وظیفه ما در مورد اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، مطالعه ی مکرر این پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: این پیام به دو قسمت تقسیم می شود که اول در مورد مرور گذشته ی انقلاب است و بخش دوم پیرامون آینده انقلاب است.

وی تصریح کرد: از محتویات مهم بیانیه گام دوم، توجه به دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب اسلامی است تا بتوان با این عقبه، به گام دوم انقلاب ورود کرد.

حجتی نیا گفت: در وهله ی اول ضروریت دارد که تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی با برخی از انقلاب های دیگر دنیا مقایسه شود.
وی اضافه کرد: هم زمان با انقلاب اسلامی در سال ۵۷، در نیکاراگوئه نیز انقلاب رخ داد اما واقعا آیا جایگاه ما با آنها پس از چهل سال برابر است؟

وی یادآور شد: ما قریب به چهل انقلاب برگزار کردیم اما آیا کشوری مثل نیکاراگوئه توانست چنین دستاوردی داشته باشد؟

مسئول گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: مطلب مهم دیگر بیانیه گام دوم، اشاره به جمع کردن بساط طاغوت و برافراشتن عَلم مقابله با استکبار جهانی بود که این دو مورد از شعار های و مبانی کهنه ناشدنی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: بخش مهم دیگر بیانیه گام دوم، اشاره به آینده انقلاب اسلامی است که افق آن، خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی با بیان اینکه ما برای آماده سازی ظهور، باید تمدن انقلاب اسلامی را در دنیا شکل دهیم تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، دو قدرت و قطب جهانی در برابر انقلاب ایستادند که یکی آن شوروری بود که از بین رفت و دیگری آمریکاست که به فرموده رهبر انقلاب در گام دوم، رو به افول است.

️وی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور بعد از بیانیه گام دوم گفت که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم اما در سخنرانی سفر به گیلان، حرف های بیان کرد که خلاف آن بود.️

حجتی نیا ادامه داد: رئیس جمهور در گیلان می گوید که اروپایی ها می خواستند به ایران حمله کند ولی با آمدن من از حمله منصرف شدند که باید گفت این حرفی اشتباهی بود زیرا اروپایی ها چنین جراتی ندارند.

وی گفت: خیلی ها شعار می دهند که تابع رهبری هستند اما به مانند بنی صدر در عمل چیز دیگری را نشان می دهند.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم دیگر بیانیه گام دوم، تبیین ما می توانیم است زیرا در چهل سال انقلاب اسلامی، توطئه ای وجود ندارد که آمریکایی ها پیاده نکرده باشند اما با همه اینها ما توانستیم.

️این یادگار دوران دفاع مقدس بیان کرد: شعار های دینی انقلاب اسلامی بر اساس فطرت بشری بوده به همین دلیل پایدار خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: آزادی، عقلانیت، استقلال، برادری اخلاق و... اگر به معنای حقیقی پیاده و اجرا شود، روند سعودی ما تکمیل می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار