خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بیش از 9۰۰ هزار انواع محترقه و بیش از 6.5 تن نیز مواد پیش‌ساز کشف و ضبط شده که متاسفانه مقادیری دست ساز بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۵۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

کشف بیش از 6.5 تن مواد محترقه پیش‌ساز در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی همراهی خوبی در بعد ارتقاء احساس امنیت و آرامش با نیروی انتظامی داشته‌اند؛ امیدواریم بتوانیم ارتقاء در حوزه رسانه و تعاملات پلیس و رسانه را سال آینده داشته باشیم.

وی با اشاره به انجام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عملیات در بخش‌های مختلف، بیان کرد: بیش از ۹۴۰ هزار تماس مردمی نیز در سامانه ۱۱۰ ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است؛ بیش از ۵۰ درصد تماس‌ها در قالب دریافت راهنمایی و مشاوره بوده و ۴۰ درصد منجر به ارشاد شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در حوزه اقدامات پیشگیرانه جرایم، استفاده از شبگرد و نگهبان انجام و بیش از ۵ هزار نفر در این خصوص ساماندهی و آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه اولویت‌های مأموریتی پلیس در چند بخش از جمله مبارزه با مواد مخدر، قاچاق و کاهش تصادفات جاده‌ای بوده، ابراز کرد: در این ۳ بخش امسال توفیقات خوبی کسب شده است.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر بیش از6.5 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است، یادآور شد: ۷۰ باند در این راستا منهدم و بیش از ۱۰ هزار مصرف کننده و توزیع‌کننده دستگیر شدند؛ ۱۳۸ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی عنوان کرد: در بحث کالای قاچاق نیز امسال ۱۳ درصد افزایش کشفیات را داشتیم که ارزش ریالی آن بیش از ۱۸۸ میلیارد تومان برآورد شده و ۴ هزار نفر در این خصوص تشکیل پرونده و تحویل مراجع شد

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در حوزه فضای مجازی به عنوان یکی از موضوعات مهم ۷۰۰ فقره پرونده تشکیل شد که افزایش بیش از ۲۵ درصدی را در این حوزه داشتیم.

وی با بیان اینکه جرایم حوزه فضای مجازی کلاهبرداری اینترنتی، برداشت‌های غیرمجاز و ایجاد مزاحمت بوده ، ابراز کرد: بیش از ۹۲ درصد جرایم این حوزه کشف و با مجرمان بسته به نوع جرم برخورد شده است.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به صدور بیش از ۵۱ هزار گذرنامه در حوزه امور خدماتی، گفت: ۴۷ هزار فقره گواهینامه نیز در این حوزه صادر و ۷ هزار و ۵۰۰ موتورسیکلت و ۱۰ هزار فقره خودرو شماره گذاری شده است.

وی یادآور شد: چهارشنبه پایان سال اقدامات به ویژه طی ۲ سال موجب کاهش آسیب‌ها شده است؛ مراعات مردم و جوانان این مهم را محقق کردو امسال نیز امیدواریم با کمک مردم و نظارت، حوادث تلخ نداشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به محدودیت‌ها و برنامه‌های شب چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: امسال در بلوار ارم محدودیت تردد و حضور عوامل انتظامی را خواهیم داشت؛ حضور عوامل را در چهارشنبه آخر سال در سطح شهر خواهیم داشت.

وی در توصیه‌هایی به شهروندان گفت: مخالف شادی کردن مردم نیستیم اما شهروندان در چهارشنبه آخر سال مراعات کنند؛ بیش از 9۰۰ هزار انواع محترقه  و بیش از 6.5 تن نیز مواد پیش ساز کشف و ضبط شده که متاسفانه مقادیری دست ساز بوده است.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به اجرای طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی و درون شهر، بیان کرد: برنامه‌های ویژه در دستور کار است و بیش از ۵۰۰ تیم پیاده برای محورهای مواصلاتی حضور دارند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی امام علی در فرماندهی انتظامی استان به صورت ۲۴ ساعته، یادآور شد: ۳۰ ایستگاه انتظامی نیز برای راهنمایی، ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به فعالیت پاس‌های پیاده در ایام نوروز برای جلوگیری از وقوع سرقت و جمع آوری معتادان، گفت: در ایام نوروز جابه جایی اسباب منزل با هماهنگی کلانتری محل امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات