رئیس ستاد بحران شهرستان شاهرود خبر داد:

امدادرسانی به گرفتاران در برف در گردنه خوش ییلاق/مسافران با اطلاعات مسیر حرکت مسافرت کنند

رئیس ستاد بحران شهرستان شاهرود از امدادرسانی به گرفتاران در برف در گردنه خوش ییلاق خبر داد و گفت: کسانی که قصد سفر دارند با کسب اطلاعات از مسیر حرکت مسافرت کنند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۵۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
محمدکرم محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برف و کولاک در محور شاهرود به آزادشهر در گردنه خوش ییلاق اظهار کرد: اعضا ستاد بحران شهرستان شاهرود از بعدازظهر امروز در منطقه خوش ییلاق حضور یافتند به کمک رسانی به گرفتاران در برف و کولاک در این محور پرداختند و تعداد زیادی از ماشین ها و مسافرین از برف و کولاک نجات دادند.
وی افزود: تعدادی از گرفتاران در برف در روستای قلعه نو خرقان و شهر کلاته خیج و تعدادی نیز در شهر بسطام و شاهرود با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و شهرستان شاهرود اسکان داده شدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در این امداد رسانی هلال احمر، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، سپاه ناحیه شاهرود، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، فوریت های پزشکی و اورژانس و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی شرق استان در منطقه حضور پیدا دارند و همچنان در حال امداد به مسافران در برف و کولاک هستند.
محمدی در پایان از همه مسافران درخواست کرد از دستگاه های مربوط اطلاعات راه ها را کسب کرده و تا از مسیر حرکت خود و ایمن بودن آن اطمینان حاصل نکردند مسافرت نکنند.
لازم به ذکر است به دلیل برف و‌ کولاک شدید محور شاهرود به آزادشهر در گردنه خوش ییلاق با کندی حرکت مواجه است و توصیه می شود مسافرانی که قصد سفر دارند تا اطلاع ثانوی از این محور برفگیر تردد نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار