مسؤول بسیج بانوان آذربایجان‌غربی از اعزام 899 نفر از بانوان بسیجی استان برای بازدید از مناطق عملیاتی کشور خبر داد و گفت: این افراد در قالب 23 کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۸۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

 صفیه محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با بیان اینکه 23 کاروان راهیان نور بانوان بسیجی استان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در مجموع 899 نفر از بانوان بسیجی استان در این اردوی معنوی حضور پیدا می‌کنند.

وی تاریخ اعزام بانوان بسیجی استان را 6 تا 10 فروردین ماه سال آینده ذکر کرد و ادامه داد: در هر کاروان یک نفر روحانی، یک نفر راوی، یک نفر فرد مسلح و پلیس‌یار، دو نفر خادم شهدا و یک نفر مداح، زائران را همراهی خواهند کرد.

مسؤول بسیج بانوان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: کاروان راهیان نور بانوان بسیجی، 437 نفر از بانوان دانشجو از دانشگاه‌های سطح استان اعم از دانشگاه صنعتی، علوم پزشکی، پیام‌نور، علمی کاربردی، غیرانتفاعی و فرهنگیان را نیز شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور یک فرصت ارزشمند و مهم برای خودسازی است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین تهدیدات علیه کشورمان تهاجم فرهنگی است، حال آنکه به واسطه برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی می‌توان در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات