خبرهای داغ:
معاون اردویی ناحیه مقاومت امام رضا:

اعزام 50 اتوبوس به اردوهای راهیان نور غرب کشور

خیراللهی از با اشاره به استقبال خوب مردم از اردوهای راهیان نور، گفت: امسال ۵۰ دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره برای اردوهای راهیان نور غرب اعزام داشتیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۹۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، علی خیرالهی مسئول معاونت اردویی ناحیه امام رضا (ع) در گفتگو با این خبرگزاری اظهارکرد: مهم ترین برنامه شاخص این معاونت اعزام بسیجیان به اردوی راهیان نور در غرب و جنوب کشور، غرب کردستان، ایلام و کرمانشاه را شامل می شود که به دلیل مساعد بودن آب و هوا در تابستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: امسال ۵۰ دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره برای اردوهای راهیان نور غرب اعزام داشتیم که قبل از اعزام، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و بازدید از غار علی صدر در همدان پرداختند .

خیرالهی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور جنوب از ۹۷/۱۲/۲۵  لغایت ۹۸/۱/۱۰ به صورت خانوادگی انجام می پذیرد که امسال ۴۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام قطعی شده است و احتمال افزایش آمار وجود دارد و هنوز آماری از خودرو های شخصی که به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند در دسترس نیست.

مسئول معاونت اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در پایان اشاره کرد : با وجود مشکلات مردم استقبال بسیار خوبی از اردوهای راهیان نور کردندو این نشان دهنده این است که مردم به خون شهدا متعهدند و در مسیر آن شهیدان حرکت میکنند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار