خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین:

موفقیت استان در حوزه اقتصادی، به واسطه بخش خصوصی توانمند است

حبیبی گفت:شاخصهای ما شاخص های مثبتی در حوزه اقتصادی است و همین امر موجب شده نام قزوین بر تارک اقتصادی کشور بدرخشد و این امر به واسطه یک بخش خصوصی توانمند ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۹۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صمت قزوین بیان کرد:با توجه به جنگ روانی و جنگ اقتصادی که دشمن از طریق تحریم ها بر کشور ما تحمیل کرده، همچنان توانسته ایم به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد فضایی هرچند سخت برای ادامه عمل نماییم.

وی گفت:همچنین نشست لهستان با تدبیر آمریکا انجام شد که نتیجه مطلوب برای آمریکا نداشت و در کنار تمام فشارهای اقتصادی و تحریم های همه جانبه دشمن، ۲۲ بهمن امسال موجب شد مکر دشمن به خودش برگردد و انسجام و هماهنگی بین مردم و دولتمردان ایجاد شود.

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد:دشمنان به این نتیجه رسیدند که مردم هرگز از دولت و رهبر و کشور حتی در بدترین شرایط اقتصادی دست بردار نمی دارند و همچنان پای آرمانهای خود ایستاده اند.

حبیبی عنوان کرد:حوزه اقتصادی، یکی از کلیدی ترین حوزه های استان است که نبض اقتصاد استان در دست آنهاست که یکی از این دستگاهها، سازمان صمت و دیگری جهاد کشاورزی است.

وی افزود:شاخصهای ما شاخص های مثبتی در حوزه اقتصادی است و همین امر موجب شده نام قزوین بر تارک اقتصادی کشور بدرخشد و این امر به واسطه یک بخش خصوصی توانمند ایجاد شده است.

حبیبی اضافه کرد:جایگاه صنعتی استان می تواند در اقتصاد ملی نقش داشته باشد. تکنولوژی روز قزوین در کمتر استانی وجود دارد و مدیریت جدید سازمان صنعت و حوزه اقتصادی از جنس صنعت است و با مشکلات این حوزه آشناست و امیدواریم با تجربه ای که دارد بتواند صنعت استان را به جایگاه در خور استان برساند.
پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار