خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی
زرآبادی گفت:تغییر مدیریتها به معنای تزریق تفکر جدید به مجموعه، جهت اصلاح و بهبود عملکرد دستگاه هاست.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۰۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صمت استان قزوین با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی در این مراسم بیان کرد:تولید کننده و صادر کننده نباید دغدغه ای جز فعالیت داشته باشد. متاسفانه گاهی اتفاقاتی در امر تسهیل تولید و صادرات وجود دارد.

وی گفت:گاهی به دلیل پیچیدگی های امر تولید، سرمایه گذار از استان ما می رود. می توان گفت از ظرفیت اصناف استفاده نمی شود و ما اگر در تنظیم بازار دچار مشکل هستیم به دلیل عدم استفاده از ظرفیت اصناف است. استان با وجود معادن هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:باید تعامل مثبتی بین بخش خصوصی و صنعت ایجاد شود که این امر در توسعه استان بسیار اهمیت دارد.

وی افزود:در بحث جوانگرایی، کارافرینی و استفاده از ظرفیت زنان استفاده شود. باید کمپین اگاهی بخشی در راستای استفاده از نقدینگی مردم برای توسعه و حمایت تولید ایجاد شود و باید شفافیت دولت برای استفاده از سرمایه ها و ایجاد بستر اعتماد برای این امر ایجاد شود.

زرآبادی گفت:تغییر مدیریتها به معنای تزریق تفکر جدید به مجموعه، جهت اصلاح و بهبود عملکرد دستگاه هاست.

مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان در این مراسم بیان کرد:با توجه به وجود شرایط سخت اقتصادی، توانایی داریم از مقطع سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی گفت:ایران به دست ایرانی رشد خواهد کرد و شاهد کسب افتخارات بزرگ در نقطه نقطه ایران از جمله فارس جنوبی هستیم.

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد:قدمهای بزرگی برداشته ایم و فشارهای موجود، ما را بیشتر ساخته است. در سایه اتحاد و همدلی می توانیم از این زمان تاریخی و گذرگاه موجود عبور کرده و سعادت را برای مردم به وجود اوریم.

در ادامه علی پرزحمت بیان کرد:
استان رتبه پنج تسهیل کشور را داراست و صادرات استان بیش از حد پیش بینی است و در جذب سرمایه گذاری خارجی دارای رتبه سوم کشوری هستیم.

وی گفت:طی ماه گذشته دو انتخابات اتاق و اصناف به صورت الکترونیکی برگزار شد.

 

کشور در لبه تیز تحریمها قرار گرفته

در ادامه داود محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز کشور در لبه تیز تحریمها قرار گرفته که باید با تدبیر این دوران را بگذرانیم.

وی افزود:درسایه یک سرمایه ریزی خوب و جهادی و انقلابی می توانیم از این موانع یخت اقتصادی عبور کنیم و مدیریت جدید صمت باید تلاش کند از بخش خصوصی به معنای واقعی حمایت کنند.

محمدی اظهار کرد:نکته بعدی توجه به معدن به عنوان یک ظرفیت خوب است که با برنامه ریزی دقیق می تواند استان را بیش از پیش موفق کند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها