فرماندار سلطانیه گفت:با توجه به درپیش بودن ایام نوروز 98،سلطانیه،قطب گردشگری استان آماده ی استقبال از مسافرین نوروزی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۲۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حسین رحمانی هزاررود در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اشاره به درپیش بودن ایام نوروز سال 1398 و اعلام آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت:متولیان آموزش و پرورش برنامه ریزیهای موثر خود را در راستای برقراری اسکان نوروزی و ارائه خدمات رضایت بخش برای گردشگران به منصه ظهور برسانند.

 وی به فرابخشی بودن امر آموزش و پرورش اشاره داشته و تاکید ساخت: تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی بایستی خود را در تعالی اهداف حوزه تعلیم و تربیت آتیه سازان این مرز و بوم سهیم بدانند.

 فرمانده شهرستان طارم خاطرنشان کرد:یکی از مهم ترین آرمان های شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه کن ساختن بیسوادی بوده که در سایه الطاف الهی، زعامت امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی و تلاش های شبانه روزی مسئولان مربوطه امر، پیشرفت های چشمگیری صورت یافته است.

وی به تحریم های ظالمانه بدخواهان نظام علیه ایران اسلامی و بدعهدی آمریکا اشاره داشته و تصریح کرد:گذر از پیچ و تاب های کنونی که حاکی از جنگ اقتصادی و بدبین کردن افکار عمومی نسبت به کارآمدی نظام دارد، با حفظ اتحاد و انسجام ملی  با موفقیت انجام خواهد شد.

 رحمانی هزاررود افزود: خدمت به مردم بایستی مهمترین الگوی کاری مدیران و مسئولان باشد، چراکه نطفه انقلاب اسلامی در راستای ارتقای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض ها منعقد گردیده است.

 این مسئول یکی از فرهنگ های ناب ایرانی اسلامی را بهره گیری از ظرفیت بخش خصوص در احداث مدارس و افزایش روز به روز سرانه های آموزشی خوانده و گفت: این ظرفیت که به عنوان خیرین مدرسه ساز از آنها یاد می شود توانسته است کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.

 در ادامه،رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه ضمن قدردانی از عملکرد دبیرخانه شورای آموزش و پرورش شهرستان درخصوص برگزاری منظم جلسات و پیگیری تصمیمات اخذ شده، اظهار کرد:تربیت فرزندان صالح امروز و مدیران شایسته فردا در گرو نگرش و اهتمام ویژه متولیان آموزش و پرورش اعم از معلمان است، بنابراین از اعضا خواست تا با توجه به اهمیت وجودی جلسات شورای آموزش و پرورش با آمادگی کامل و با حس مسئولیت مضاعف در جلسات حضور یابند.

ارسال نظرات