رزمنده دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه باید چهره خبیث دشمنان اسلام و انقلاب را در اردوهای راهیان نور به جوانان از نزدیک نشان دهیم، گفت: جنگ یک گنج است که باید با فناوری راهیان نور آن را استخراج کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۲۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خدامراد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان داشت: در سال 62 چندین مرتبه تلاش کردم که با رزمندگان به جبهه اعزام شوم اما با مخالفت مسئول اعزام مواجه شدم تا آنکه در روز اعزام در ماشین پنهان شده و با رزمندگان به  سمت مناطق عملیاتی حرکت کردم.

وی با بیان اینکه خلوص رزمندگان مرا مجذوب خود نمود، عنوان کرد: دفاع از انقلاب و اسلام، لبیک به فرمایش رهبر و امام (ره) را یکی از وظایف خود می دانستم و می‌دانم که این مهم موجب شد من تا پایان جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی حضور داشته باشم.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به لزوم برگزاری راهیان نور، بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی مدظله العالی در سه سخن خود به فلسفه برگزاری اردوی راهیان نور اشاره کرده اند که وظیفه ما تبیین فلسفه راهیان نور در جامعه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: جنگ یک گنچ است که برای استخراج این گنج نیاز به فناوری راهیان نور می باشد.

راوی دفاع مقدس، با بیان اینکه اکثریت شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور جوانان هستند، گفت: راهیان نور فرصتی عظیم برای معرفی رشادت‌ها و دلاور مردهای رزمندگان، معرفی چهره اصلی دشمنان ایران و اسلام به نسل جوان است.

رئیسی با تاکید بر اینکه حضور در مناطق عملیاتی تغییر و تحولی در جوانان ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم شهدا را به عنوان بهترین الگو به جوانان معرفی کنیم چرا که هرکجا با روحیه ایثار و شهادت وارد میدان شده ایم به پیروزی رسیده ایم که نمونه آن انرژی هسته ای، فناوری موشکی، نانو و.... می باشد.

ارسال نظرات