فرمانده سپاه الغدیر یزد؛

دانش آموزان یزدی 25 سال افتخار آفریدند

سردار جمیری با اشاره به افتخار آفرینی 25 ساله دانش آموزان یزدی، گفت: شایسته است از تمامی فرهنگیان و معلمان گرانقدر و کادر آموزش و پرورش که زمینه ساز موفقیت دانش آموزان در این عرصه‌ی مهم و تاثیرگذار اجتماعی و علمی بوده اند تقدیر و تشکر بعمل آید.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۳۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، به نقل از پانا؛ استان یزد با افتخار ربع قرن صدر نشینی دانش آموزان کنکوری خود را در عرصه‌ی کشوری جشن گرفت و به آن‌ها میبالد.
سردار جمیری فرمانده کل سپاه الغدیر استان یزد بیان داشت: این محفل قدردانی و سپاس گذاری ازدانش آموزان افتخارافرین موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه مضاعف دردانش آموزان شده تا بیش ازپیش برای استان عزیزمان افتخارآفرینی کنند.
وی افزود: بسیارعالی است که ما از دانش آموزان برجسته‌ی استان تقدیر و تشکرداریم، ولی اینکه ما بتوانیم ۲۵ سال این افتخار را کسب کنیم، افتخاری ارزشمند محسوب میشود.
این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: شایسته است از تمامی فرهنگیان و معلمان گرانقدر و کادر آموزش و پرورش که زمینه ساز موفقیت دانش آموزان در این عرصه‌ی مهم و تاثیرگذار اجتماعی و علمی بوده اند تقدیر و تشکر بعمل آید همچنین باید از خانواده‌های این افتخارآفرینان که آنان را در دامان خود پرورش دادند سپاس فراوان بجا آورد.
در پایان بیان کرد: ما با رتبه‌ی دوم خودمان هم فاصله‌ی هشت درصدی داریم و این نشان میدهد که استان یزد در چنین برنامه‌هایی موفق هست و به نظر من باید در مورد حفظ این صدر نشینی برنامه ریزی کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار