رئیس ستاد بحران شهرستان شاهرود:

امدادرسانی به گرفتاران در گردنه خوش ییلاق پایان یافت/تلاش برای بازگشایی مسیر

رئیس ستاد بحران شهرستان شاهرود با بیان اینکه کلیه مسافرین گرفتار در برف و کولاک گردنه خوش ییلاق تخلیه و اسکان یافته اند گفت: تلاش برای بازگشایی مسیر ادامه دارد و تا اعلام رسمی مسیر بسته است.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۴۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
محمدکرم محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اسکان کلیه مسافرین در راه مانده از کولاک و برف گرنه خوش ییلاق اظهار کرد: با تلاش همه دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان مسافرین در راه مانده در گورخان و کلاته خیج و قلعه نو و روستا‌ها و شهر‌های بسطام و شاهروداسکان داده شدند.
وی با تاکید بر اینکه مسیر تردد در گردنه خوش ییلاق همچنان مسدود است و نیرو‌ها در حال بازگشایی مسیر هستند توصیه کرد: تا اعلام رسمی باز شدن گردنه خوش ییلاق در مسیر شاهرود به آزادشهر، کسانی که قصد سفر دارند در این مسیر تردد نکنند و اهالی منطقه نیز از مسافرت‌های غیر ضرور فعلاً اجتناب کنند.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه آخرین وسیله نقلیه گرفتار در برف مینی بوسی با مسافرینان بوده گفت: این مینی بوس و سرنشینان آن نیز منتقل و اسکان یافته اند.
محمدی با تقدیر و تشکر از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های امدادرسانی افزود: از همه نیرو‌های امداد رسان بویژه ارتش جمهوری اسلامی، گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، نیروی انتظامی، راهداری، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان، هلال احمر و اورژانس و بخشداران، معاونین فرماندار و اعضا ستاد بحران و کارکنان فرمانداری شهرستان شاهرود که تمام تلاش و همت خود را برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز خالصانه مصروف کردند سپاسگذاری می‌کنم.
رئیس ستاد بحران شهرستان با بیان اینکه به فرمود: ه رهبر انقلاب این شهرستان، شهر معلمان دین و اخلاق و شهرباصفا، مردم با صفا و دل‌های با صفاست از همه مردم در مسیر مسافرین درخواست کرد که مسافرین در مسیر مانده را مهمان نوازی کنند و پذیرایی و اسکان آن‌ها را مانند گذشته همچنان ادامه دهند.
لازم به ذکر است، رئیس ستاد بحران شهرستان و برخی اعضا کماکان در منطقه حضور دارند تا بازگشایی مسیر سریع‌تر انجام پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار