خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های نی‌ریز در گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های نی‌ریز گفت: همان طور که در گام نخست انقلاب، عرصه رویارویی دشمنان با انقلاب اسلامی، محدود به جنگ سخت و نیمه سخت نبود، مبارزه در گام دوم هم مبارزه‌ای تمام عیار و در عرصه‌های گوناگون خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۵۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علیرضا تقدیری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، یک بیانیه تاریخی و ماندگار در تاریخ کشور ما خواهد بود. بیانیه ای که آیندگان به عنوان پل و نقطه عطفی بین ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی و سال های بعد، از آن نام خواهند برد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های نی‌ریز با اشاره به مخاطبان این بیانیه بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب، مخاطب عموم ملت ایران هستند اما همانند گام اول، انتظار جهت عملیاتی شدن آن از جوانان است و بار اصلی گام دوم همانند گام اول انقلاب، بر دوش جوانان خواهد بود.

تقدیری ادامه داد: مقام معظم رهبری در پایان بیانیه، کارزار پیش روی کشور را در جهادهای مختلف تقسیم بندی کرده و در هشت عرصه، هشت جهاد مختلف عنوان نموده اند.

وی با بیان اینکه بارزترین چیزی که از تعریف جهاد مشخص است همان تلاشی است که در برابر دشمن صورت می گیرد در ادامه تصریح کرد: همان طور که در گام نخست انقلاب، عرصه رویارویی دشمنان با انقلاب اسلامی، محدود به جنگ سخت و نیمه سخت نبود، مبارزه در گام دوم هم مبارزه ای تمام عیار و در عرصه های گوناگون خواهد بود.

تقدیری در پایان تاکید کرد: مطمئنا در بین همه این جهادها، نخستین و ریشه ای ترین جهاد، پرورش نهال امید به آینده و مبارزه با ترس و ناامیدی در کشور است و این کلید اصلی همه ی قفل هاست که در  وضعیت کنونی کشور، باید از سوی همه، خصوصا مسئولین مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها