معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، گفت: راهیان نور فرصتی برای آشنایی جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت می باشد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۵۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

حسن ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: راهیان نور فرصتی ایجاد کرده تا جوانان و نوجوانان با فرهنگ جهاد و شهادت، ایثار و از خود گذشتگی، جوانمردی و پایداری و نه گفتن در مقابل خواسته های غیر منطقی دشمنان بیشتر آشنا شوند.

ابراهیمی، افزود: جوانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده و سختی ها و مرارتهای آن زمان را نچشیده با حضور در سرزمین ها مقدسی که خون پاک بهترین های این مرز و بوم بر صفحه هایش نقش بسته می تواند خیلی از مسائل را هضم و درک کند، می تواند الگو گیری مناسبی در مسیر زندگی خود قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)،ادامه داد: حضور در مناطق عملیاتی و راهیان نور فرصتی است که باید آن را مغتنم شمرد، حضور در این مناطق نقشه راه را به ما نشان می دهد، به ما نشان می دهد که ما کجا بوده ایم و الان کجا قرار داریم و باید به کجا برسیم، به ما نشان می دهد که باید برای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی مثل شهیدان عزیر خون و جان داد و زیر بار ذلت نرفت.

وی، تصریح کرد: آن روز شهدا با خون خود این اهداف جمهوری اسلامی را محقق کردند امروز و ظیفه ماست که برای پاسداشت آن اهداف باید خون شهدا را حفظ کنیم و حفظ خون شهدا، حفظ رهبری، حفظ نظام اسلامی، حفظ قانون اساسی است.

ابراهیمی، گفت: انقلاب اسلامی خونبهای شهیدان است باید نظام اسلامی را با قوت و قدرت حفظ کرد، اثر حاکمیت اسلام را حفظ کنیم، معنایش این است که خون شهیدان را حفظ کرده ایم .

وی، در پایان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: جنگ یک گنج است، گنج تمام نشدنی، چون قیمت فراوانی دارد در هر جبهه ای چه نظامی، چه اقتصادی، چه اجتماعی و چه فرهنگی، از فرهنگ شهید و شهادت می شود عطر و بوی معطر به آن جبهه داد، همه مسائل ما با فرهنگ جبهه قابل حل است و مسئله لاینحلی وجود ندارد، به شرط طی نمودن و پیمودن آن مسیری که شهدا و امام شهدا و رهبری عزیر برای ما ترسیم نموده اند.

ارسال نظرات