باقرزاده، گفت: پیش بینی می شود که در ایام تعطیلات نوروز بیش از دو هزار نفر به راهیان نور جنوب، خوزستان و بالغ بر بیست هزار نفر به راهیان نور دریایی اعزام شوند.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۶۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

مجید باقر زاده مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی و اثر گذار است خصوصا در بین نسل جوان به منظور رشادت ها و دلاور مردی های شهدای عزیزمان در طول 8سال دفاع مقدس، که هر ساله برگزار می گردد.

باقر زاده، ادامه داد: راهیان نور در استان هرمزگان به دو بخش تقسیم می شود یکی راهیان نور جنوب و دیگری راهیان نور دریایی خلیج فارس می باشد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع)، افزود: راهیان نور خود در واقع فرصتی است برای آشنا شدن با مسیر شهدا که بتوانیم زندگی خودمان را براساس سبک زندگی شهدا در ابعاد مختلف تنظیم کنیم.

وی، تصریح کرد: دشمن در عرصه جنگ نرم بدنبال این است که اعتقادات و باورهای ما را نسبت به مکتب اسلام و انقلاب اسلامی تضعیف کند، راهیان نور به عنوان یک حرکت معنوی عمیق و احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمن است، به همین دلیل اهمیت آن در همه شرایط خصوصا زمان حال روشن و مبرهن است.

باقر زاده، در پایان گفت: پیش بینی می شود که در ایام تعطیلات نوروز بیش از دو هزار نفر به راهیان نور جنوب، خوزستان و بالغ بر بیست هزار نفر به راهیان نور دریایی خلیج فارس اعزام می شوند.

ارسال نظرات