خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در سال جاری ۱۷ هزار و ۹۸ تماس تلفنی از ناحیه همشهریان با مرکز ۱۱۰ برقرار شده که به‌طور میانگین یک هزار و ۵۰۰ تماس در ماه را شامل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۸۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

برقراری بیش از 17 هزار تماس تلفنی با مرکز 110 اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ افشین یاری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال جاری ۱۷ هزار و ۹۸ تماس تلفنی از ناحیه همشهریان با مرکز ۱۱۰ برقرار شده که به‌طور میانگین یک هزار و ۵۰۰ تماس در ماه را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: میانگین حضور پلیس۱۱۰در شهرستان بین ۵ تا ۱۰ دقیقه و در روستاها بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه است.

فرمانده انتظامی اسدآباد در رابطه با آمارهای سال ۹۷ نیز گفت: در سال جاری شاهد افزایش ۶۲ درصدی کشف سرقت و افزایش کشف ۶۹ درصدی مواد مخدر بوده‌ایم.

وی ادامه داد: افزایش ۵۳ درصدی دستگیری سارقین و همچنین افزایش یک درصدی کشفیات قاچاق از دیگر اقدامات انجام شده این نیرو در سال جاری است.

یاری ضمن تقدیر از مردم برای همکاری با عوامل انتظامی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسات آموزشی خوبی در سطح مساجد و مدارس درباره افزایش آگاهی همشهریان برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی نیز گفت: این طرح از ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز شده که در اجرای آن عوامل مختلف این نهاد همچون راهنمایی رانندگی و یگان‌های انتظامی ایفای نقش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی اسدآباد بیان کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با هنجارشکنان در چهارشنبه آخرسال انجام شده و با برهم زنندگان آرامش مردم برخورد سختی خواهیم داشت.

وی ضمن دعوت از همشهریان به سپری کردن شبی آرام در چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: والدین نقش محوری برای جلوگیری از بروز حوادث را به عهده دارند.

یاری با بیان اینکه برخلاف سال‌های قبل امسال، روزهای منتهی به چهارشنبه سوری روزهایی آرام بوده‌اند، افزود: در ایام نوروز اسباب‌کشی منازل با مجوز کلانتری میسر خواهد بود که ضروری است این نکته مورد توجه همشهریان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به رسم هر سال گشت محله در ایام نوروز برقرار است و همشهریان نیز با رعایت نکات انتظامی از وقوع اتفاقات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات