خبرهای داغ:
عضو شورای شهر ملایر گفت: تیم ووشو ملایر برای اولین بار در تاریخ ووشو بعد از چند سال قهرمان لیگ دسته یک کشور شدند و به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافتند.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۹۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

تیم ووشو ملایر به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم در دو گروه آکادمی ووشو برگزار شد، اظهار داشت: در گروه یک مسابقات با تیم‌های هیئت اصفهان، قزوین، قروه و نشتارود مازندران هم گروه بودیم که با کسب 20 امتیاز، 6 برد و 2 تساوی بدون باخت به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی تیم ووشو ملایر با تیم شهید چمران خوزستان با نتیجه 11 بر 3 پیروز شدند و به فینال راه پیدا کردند.

عضو شورای شهر ملایر با بیان اینکه در فینال به مصاف هییت ووشو اصفهان رفتند، اظهار داشت: تیم ملایر با نتیجه 9 بر 5 هیئت اصفهان را شکست داد و برای اولین بار در تاریخ ووشو بعد از چند سال قهرمان لیگ دسته یک کشور شدند و به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافتند.

وی گفت: تیم ملایر 9ساندکار و 5 تالو کار را همراه داشتند و در مسابقات لیگ برتر ووشو که از مهرماه سال 98 در تهران آغاز می شود شرکت می کند.

هاشمی بیان داشت: امید است با حمایت‌های همه جانبه ادارات و مسئولین شهرستانی و استانی بتواند باعث دلگرمی جوانان شهرستان شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم که مسابقات به صورت چرخشی در کشور باشد، گفت: حضور مسابقات در شهرهایی که تیم‌های آنها در لیگ برتر حضور دارد باعث رونق لیگ می‌شود.

عضو شورای شهر ملایر تصریح کرد: زحمات را بچه‌های تیم کشیدند و به صورت خودجوش برای در شرکت مسابقات اقدام کردند از زحمات هیئت ووشو استان، نمایندگان مجلس و شهرداری در همراهی این تیم تقدیر می ‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات