احمد درویشی
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
100 حافظ قرآن کریم در روستای درجادون میناب با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۰۴
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع حافظان و مردم ولایتمدار روستای درجادون بخش سندرک شهرستان میناب گفت: امروز جوانالن ما باید با قرآن انس بگیرند و زندگی آنان زندگی قرآنی باشد.

سالاری افزود: این افتخار بزرگی است برای ما که در این روستای کوچک چنین حافظانی تربیت شده اند و ما می توانیم با ادامه این راه همانگونه که مد نظر مقام معظم رهبری است جامعه ای قرآنی داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، سپاه را پیشرو و پیشگام در خدمت رسانی به محرومین دانست و گفت: سپاه متعلق به این انقلاب و مردم است و هر جایی از کشور که محرومیتی وجود داشته باشد و مردم نیاز به کمک داشته باشند سپاه با تمام توان و تلاش ورود پیدا خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار اباذر سالاری اظهار داشت: سپاه هیچ گاه در خدمت رسانی به محرومین کوتاهی نکرده و نخواهد کرد و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکلات جامعه بخصوص محرومین و نیازمندان، همیشه جهادی وارد میدان شده و با ابزار و امکانات کم توانسته گره های زیادی را از زندگی محرومین بگشاید.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و ابرقدرتی در منطقه و جهان است و دشمنان این نظام به خوبی به این نتیجه رسیده اند که هیچ گونه معادله سیاسی در منطقه بدون حضور ایران حل و فصل نخواهد شد.

سالاری اظهار داشت: آمریکا هزینه های سنگینی را درکشورهای منطقه ما خرج کرده است که بتواند روزی بر آن کشورها سلطه داشته باشد ولی امروز ترامپ باید چراغ خاموش وارد عراق شود و تمامی هزینه هایش به خواست خداوند متعال به نفع جمهوری اسلامی رقم خورده است.

در پایان مراسم از 100 حافظ قرآن تجلیل شد.

ارسال نظرات