فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه اهدا خون اهدا زندگی است، گفت: شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۱۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی اکبری در حاشیه حضور در سازمان انتقال خون، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از نیاز های روز جامعه اهدا کردن خون است چرا که شاید با مقدار کمی خون بتوان جان دوباره به افراد نیازمند داد.

وی با بیان اینکه برخی افراد به دلایل زیادی نیاز ضروری به خون پیدا می کنند، عنوان داشت: ما با توجه به این که خداوند ما را از نعمت سلامتی برخوردار کرده است پس وظیفه داریم برای کمک به نیازمندان هر ساله اهدای خون را در برنامه خود داشته باشیم.

این مقام مسئول به تصادفات احتمالی در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: افراد زیادی در این ایام متاسفانه به دلایل مختلف همچون تصادفات رانندگی و... دچار جراحت و مصدومیت می شوند و نیاز مبرم به خون پیدا می کنند که باید به سرعت خون مورد نیاز به آنها داده شود در غیر اینصورت جان این افراد به خطر خواهد افتاد.

سردار اکبری به اعلام آمادگی سازمان انتقال خون، جهت خونگیری از افراد علاقه مند، اشاره نمود و گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس با خون خود جان دوباره به اسلام دادند و نهال تازه سر برافراشته انقلاب را با خون خود آبیاری نمودند و ما امروزه با این از خودگذشتگی شهدا شاهد 40 سالگی انقلاب بوده ایم.

وی با بیان اینکه پیشرفت های امروز جامعه به دلیل از خود گذشتگی شهدا و تلاش ها رزمندگان دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: شهدا با بهترین داشته خود که همان جان خود بود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و این درخت امروزه به یک درخت چهل ساله تنومند تبدیل شده است.

گفتنی است امروز فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه تعدادی از کارکنان برای اهدا خون به نیازمندان در سازمان انتقال خون استان حضور یافتند.

قابل ذکر سازمان انتقال خون استان در ایام تعطیلات نوروزی میزان اهدا کنندگان خون خواهد بود.

ارسال نظرات