فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: اردوهای راهیان نور احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۲۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن با تبریک ورود به سال رونق تولید و اشاره به ایام اعزام کاروانهای راهیان نور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی  شهادت به عنوان یکی از آرمان های مهم و اساسی مطرح است و لذا شهادت باید به عنوان عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل عظیمی ادامه داد: با وجود اینکه که در بیشتر کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ناامنی وجود دارد، در کشور ما امنیتی مثال زدنی حکم فرماست که این امنیت ثمره خون پاک شهدا و حاصل جانشفشانی رزمندگان و ایثارگران است و اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: در حقیقت خون شهدا خاموش کننده آتش ناامنی ها است و امروز یاد شهدا حافظ امنیت کشور است و اردوهای راهیان نور می تواند باعث ترویج این فکر مقدس برای ایجاد امنیت در منطقه شود.

عظیمی در پایان سخنان خود گفت: اعزام کاروان راهیان نور از فعالیت های مهم فرهنگی سپاه است که با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان با رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس انجام می شود. در ایام نوروز بسیجیان و عموم مردم شهید پرور شهرستان بروجن در قالب کاروان راهیان نور دریایی جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و جزیره خارک عازم خلیج فارس خواهند شد.

ارسال نظرات