سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی گف : از مهمترین مسائلی که در ارتباط با اردوهای جهادی باید مد نظر قرار گیرد، حمایت ویژه مسئولان و نهادهای دولتی از این اردوهاست.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۳۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان گفت: اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیونها نفر از این خدمت به صورت مستقیم بهره‌مند می شوند.

سرهنگ دوم پاسدار مهردادرحیمی گفت: اردوهای جهادی بهترین راهکار برای رفع محرومیت در روستاهاست لذا از مهمترین مسائلی که در ارتباط با اردوهای جهادی باید مد نظر قرار گیرد حمایت ویژه مسئولان ونهاد های دولتی از این اردوها است. 

وی در ادامه افزود: اردوهای جهادی بستر مناسبی برای تربیت مدیران آینده انقلاب است و هدف اصلی در اردوها خودسازی است و وقتی که در اردو حاضر می‌شویم از تمام کارهای خود دست می‌کشیم و برای رضای خدا و برای مردم کار می‌کنیم و به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند در مباحث فرهنگی "آتش به اختیار باشید" مصداق همین اردوهای جهادی است.

رحیمی خاطر نشان کرد: یکی از زیبا ترین صحنه های اردوهای جهادی همین خدمات به قشر محروم است که حقیقتا وقتی نیاز های  افراد کم بضاعت در مناطق دور افتاده رفع و رجوع می شود زیبا و خوشحال کننده است لذا بزرگ‌ترین دستاورد اردوهای جهادی، سبک زندگی جهادی است که بسیار تاثیرگذارتر و عمیق‌تر از تمام بناهایی است که توسط این‌ گروه‌ها ساخته می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان تصریح کرد: اینکه بتوانیم تمام محرومیت های یک جامعه در همه نقاط را برطرف کنیم به این سرعت امکان پذیر نیست و در کشورهای توسعه یافته دنیا هم چنین نشده است بنا براین عزیزانی که برای اردوهای جهادی به مناطق محروم می روند باید به میزان امکانات و توانمندی ها توجه داشته باشند

 رحیمی در پایان عنوان کرد: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی در دوران حضرت امام(ره) نهاد سازی بود و ثمره آن اکنون در جامعه ساری و جاری است نهادهایی همچون کمیته امدادو سپاه و بسیج به خصوص پس از دفاع ۸ ساله خدماتی را ارائه داده و میدهند که برکاتش اشتغال، تولید، صرفه جویی و محرومیت زدایی است و مهمترین هدف  و منظور ازتلاشهای صادقانه بسیج سازندگی و اردوهای هجرت و جهادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است .

ارسال نظرات