خبرهای داغ:
معاون گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ویژه برنامه لحظه تحویل سال در مناطق عملیاتی جنوب اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۴۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

 مهدی رضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: برای اعزام 10 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور هدف‌گذاری شده است، اولین مرحله از اعزام‌ها در 16 آذر ماه امسال با اعزام دانشجویان خواهر از مزار شهدای گمنام دانشگاه آاد اسلامی صورت گرفت، دومین مرحله از اعزام‌ها هم در 22 اسفند امسال انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در 25 اسفند ماه حدود 1 هزار نفر از بسیجیان محلات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، ادامه داد: بسیج فرهنگیان، طلاب، هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر اقشار هم اعزام‌های خود را انجام داده‌اند.

معاون گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی به اسکان زائران در 2 اردوگاه اشاره کرد و بیان داشت: اردوگاه شهید مسعودیان برای افراد مجرد و اردوگاه حضرت رسول (ص) برای اقامت خانواده‌ها اختصاص یافته است.

رضوی اقامه نماز صبح در پادگان دوکوهه، زیارت شهدای گمنام اندیمشک، بازدید از یادمان عملیات فتح المبین، یادمان شهدای عملیات والفجر 8 در اروندکنار، اقامه نماز جماعت در خرمشهر، بازدید از یادمان شهدای علقمه، حضور در شلمچه و ... را مناطقی برشمرد که زائران در آنها حضور پیدا می‌کنند.

وی به حضور مبلغ و مبلغه‌ها برای پاسخگویی به سوالات شرعی و عقیدتی زائران، همراهی کاروان‌ها توسط راویان فتح را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در ارزیابی صورت گرفته این نتیجه به دست آمد که از عملکرد راویان و روحانیان رضایت کافی وجود دارد.

معاون گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ویژه‌برنامه لحظه تحویل سال، اجرای مسابقات فرهنگی متنوع، برپایی جشنواره سرزمین نور، اجرای گروه سرود نوجوانان توسط سپاه خوی و ... برنامه‌هایی هستند که برای اعضای کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

رضوی با بیان اینکه بخش عمده هزینه اسکان و ایاب  ذهاب را ستاد راهیان نور عهده‌دار شده است، بیان داشت: مبلغ ناچیزی بین 30 هزار تومان تا 100 هزار تومان با در نظر گرفتن خدماتی که هر شهرستان ارائه می‌دهد از زائر دریافت شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات