خبرهای داغ:
شهردار ارومیه گفت: بیدمشک که نوید بخش بهار است از یک ظرفیت بسیار زیاد در تجارت جهانی برخوردار است و این مهم باعث رونق اقتصادی و اشتغال زایی می شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۵۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمد حضرت پور در آیین اختتامیه دومین جشنواره بیدمشک در محل میدان امام خمینی(ره)، بیان کرد:  برگزاری جشنواره هایی چون انگور و بیدمشک در طول 7 سال گذشته با به تصویر کشیدن ظرفیت های پنهان این شهر منجر به اشتغال زایی و افزایش سرانه درآمد مردم می شود.

وی عنوان کرد:  آذربایجان غربی به عنوان قطب تولید سیب و انگور معرفی شده که با انجام اقدامات لازم، اکنون توانسته ایم، در حوزه صادرات گام های مثبتی برداریم، بطوری که اکنون میزان صادرات سیب و انگور به کشورهای چون ترکیه، عراق و ترکمنستان، به ترتیب به 400 هزار تن و 40 هزار تن رسیده است.

حضرت پور بیان کرد: چرا زمانی که این استان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی است نباید از آن استفاده کرد و چقدر در معرفی آن موفق بودیم که برگزاری جشنواره هایی چون بیدمشک بسیار راه گشا خواهد بود.

وی اظهار کرد: با برگزاری جشنواره بیدمشک علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ارتباط نسلی بین نسل جدید و گذشته برقرار می شود.

شهردار ارومیه گفت: بیدمشک  که نوید بخش بهار است از یک  ظرفیت  بسیار زیاد در تجارت جهانی برخوردار است و این مهم باعث رونق اقتصادی و اشتغال زایی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات