فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن:

راهیان نور سلاح مبارزه با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاري بسيج، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن هدف از برگزاري اردوهاي راهيان نور را انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جديد عنوان كرده و گفت: راهيان نور زمينه ساز آشنايي نسلهاي جديد با دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۵۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار محسن كريمي در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه  جوانان با حضور در مناطق عملياتي از نزديك فرهنگ جبهه را لمس نموده و مشاهده مي كنند، اظهار داشت: جوانان ما با حضور در مناطق عملیاتی خواهند آموخت که رزمندگان با دستان خالی چگونه در اين مناطق عليه استكبار جهاني مبارزه كردند و با اهدا جان خود  مانع از دست دادن حتی یک وجب از خاک میهن شدند.

وي با تاکید بر اینکه راهیان نور موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گردیده است، عنوان داشت: راهيان نور در دوران بعد از دفاع مقدس توانست تاثير بسيار خوبي بر نسل‎هايي كه جنگ را نديده بودند داشته باشد كه اين مهم به وضوح در ابراز علاقه جوانان براي دفاع از حريم آل الله در جبهه مقاومت قابل مشاهده است كه چگونه جوانان با همان شور و شوق دوران دفاع مقدس در جبهه مقاومت حاضر مي شدند و به استقبال شهادت مي رفتند.

كريمي ادامه داد: راهيان نور سلاح بسيار خوبي در برابر جنگ نرم دشمن است كه توانسته فرهنگ حسيني و مهدوي را جايگزين فرهنگ منحط غربي كند و باعث شود دشمنان در نقشه هاي خود عليه انقلاب اسلامي شكست بخورند .

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب امام خامنه اي مد ظله العالي، تاكيد كرد: راهيان نور نقش مهمي در ترويج معنويت و اخلاق در جامعه دارد و بستر بسيار مناسبي براي نهادينه سازي ارزشهاي اخلاقي همچون اخلاص، ايثار، توكل، مديريت جهادي و ديگر ارزشهاي اخلاقي است كه در بيانيه گام دوم به آن اشاره شده است.

لازم به ذكر است در ايام عيد 98 تعداد 45 نفر از مردم شهرستان بن به اردوي راهيان نور اعزام خواهند شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار