سردار عبدالرضا آزادی در گفتگو با بسیج؛
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین از برپایی نمایشگاه های کتاب با هدف ارائه کتب دفاع مقدس و محصولات فرهنگی در کنار یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۵۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار عبدالرضا آزادی - معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین- در گفتگو بر خبرنگار بسیج با تاکید بر رسالت فرهنگی سازمان بسیج گفت: ماموریت سازمان بسیج در حوزه راهیان نور به سه بخش اصلی اردوها و زائرین، اردوگاه ها و مناطق اسکان و یادمان ها و مکان های زیارتی تقسیم بندی شده است و در هر عرصه می بایست کار فرهنگی مناسب انجام شود.

سردار آزادی ادامه افزود: در مقوله اردوها و زائرین، هر کاروان می بایست دارای راوی دفاع مقدس و روحانی آشنا به مناطق عملیاتی باشد تا کاروان را تا پایان سفر همراهی کنند و در طول سفر نیز زائرین محترم از یک بسته فرهنگی با محتوای دفاع مقدس برخوردار هستند که به شناخت دستاوردهای دفاع مقدس و آشنایی با مناطق عملیاتی کمک زیادی می کند.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مسئولیت فضاسازی در اردوگاه ها با استان ها واگذار شده است که شاهد فضاسازی خوبی در اردوگاه ها و محل استراحت کاروانها هستیم.

سردار آزادی گفت: جهت آشنایی زائرین با نحوه عملیات های دفاع مقدس در شش نقطه از محل های بازدید کاروان های رزمایش های نمادین برگزار می شود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است و هدف آن مرور تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه از حضور پررنگ سایر رده های سپاه در یادمان های شهدا خبر داد و گفت: رده های دیگر سپاه نیز حضور پررنگی نسبت به سال های گذشته در مناطق عملیاتی جنوب دارند و نیروی هوافضای سپاه در یادمان بیت المقدس اقدام به برپایی نمایشگاه کرده است و همچنین نیروی دریایی سپاه در یادمان والفجر هشت مستقر شده و به زوار خدمت رسانی می کند.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه گفتگو آسمانی در مناطق عملیاتی جنوب اجرا می شود که هدف از اجرایی این طرح آشنایی کودکان و نوجوانان با دوران هشت سال دفاع مقدس است.

سردار آزادی که با حفظ سمت، مسئول بازرسی سازمان بسیج نیز می باشد افزود: تمامی رانندگان و مسئولین کاروان ها آموزش های لازم را جهت همراهی کاروان های راهیان نور دیده اند و امسال از وسایل نقلیه ای در سفرهای راهیان نور استفاده شد که ملزم به داشتن استانداردهای لازم برای این سفر معنوی هستند.

ارسال نظرات