خبرهای داغ:
درویشی گفت: مساجد قطب نمای شهداء در 8 سال دفاع مقدس بودند و شهدایی همانند شهید حاج حسین خرازی و یارانش با همین قطب نما به این مناطق اعزام شدند و آن درس های ایثار و شجاعت را که از مکتب اسلام در مساجد آموخته بودند به منحصه ظهور درآوردند
کد خبر: ۹۱۲۱۱۶۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسن درویشیدر گفتگو با خبرنگار بسیج در انتقاد از رسانه ها گفت: چرا رسانه ها در خصوص بیان و نشر حقایق دفاع مقدس کم کارند؟ چرا باید برای یک بازی فوتبال کلی خبرگزاری و روزنامه و نشریه ودوربین مشغول باشند؛ اما برای انتقال روحیه مقاومت و ایثارگری های 8سال دفاع مقدس این توجه نیست.

درویشی با اشاره به اینکه یکی از کانال های اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جدای از رسانه ها و دانشگاه ها و سایر دستگاه ها مساجد است، در توصیه به جوانان و نوجوانان افزود: جوانان عزیز بدانند که دشمنان این کشور و حتی منطقه با اسلام و مساجد مخالف اند؛ لذا به جوانان عرض می کنم خودتان را از مسجد و روحانیت اصیل جدا نکنید.

وی در ادامه افزود: مساجد قطب نمای شهداء در 8 سال دفاع مقدس بودند و شهدایی همانند شهید حاج حسین خرازی و یارانش با همین قطب نما به این مناطق اعزام شدند و آن درس های ایثار و شجاعت را که از مکتب اسلام در مساجد آموخته بودند به منحصه ظهور درآوردند.

درویشی در توصیه به مسئولین اظهار داشت: شهدای 8سال دفاع مقدس ساده زیستی و دل نبستن به ابزار و مادیات را در محضر روحانیت اصیل و انقلابی همانند حضرت امام خمینی(ره) آموختند و همواره در تمام عملیات ها خودشان جلودار بودند و رزمندگان پشت سر فرماندهان خود با عزم راسخ و برای رضای خدا حرکت می کردند، لذا مسئولین باید همانند آن ستاره های به یاد ماندنی در طول تاریخ راه ساده زیستی را در بین مردم انتخاب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها