خبرگزاری بسیج: بستر مناسب فرهنگی در اردوگاه شهید حاج کاظم رستگار برای زائران راهیان نور باعث جذب بیشتر کاروانها به این اردوگاه نسبت به سالهای گذشته شده است .
کد خبر: ۹۱۲۱۱۹۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

سرهنگ محسن زرگر معاون اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در گفت و گو با خبرنگار قرارگاه رسانه ای راهیان نور مستقر در اردوگاه شهید حاج کاظم رستگار اندیمشک، افزود: با تدابیر خوب و پشتیبانی سردار حسن زاده، فرمانده سپاه استان  و همراهی و مشارکت معاونتها، بستر های مناسب فرهنگی در اردوگاه شهید حاج کاظم رستگار برای زائران راهیان نور فراهم شده و باعث جذب بیشتر کاروانها به این اردوگاه نسبت به سالهای گذشته شده است.   

سرهنگ زرگر گفت: از جمله اقدامات انجام صورت گرفته، استقرار راویان در اردوگاه و اجرای روایتگری برای کاروانها،اعزام روایان بهمراه کاروانها در یادمانها ، حضور روحانی مستقر در اردوگاه برای اقامه نماز جماعت و بیان احکام ، حضور اصحاب رسانه برای پوشش خبری و تصویری از کاروان های راهیان نور در اردوگاه، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله ایستگاه نقاشی، دیوارنگاری ، شب خاطره ، ایستگاه صلواتی و برگزاری مراسم مذهبی و تحویل سال نو در اردوگاه ، برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی اردوگاه برای خودروهای عبوری و پذیرایی با نان گرم و غذا از میهمانان سرزمین لاله، اسکان و پذیرایی زائرانی که با خودروی شخصی به یادمان شهدا می آیند و... از کارهای خوبی است که امسال در این اردوگاه اجرا می شود.

وی یادآورشد: همه این اتفاقات خوب فرهنگی به همت خادمین شهدا رقم خورده که بدون هیچ چشم داشتی برای اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت متحمل زحمت می شوند و حضور حداکثری جوانان در این عرصه نوید بخش است که تا شهدا زنده اند راهشان پابرجا و مستدام است .

 

ارسال نظرات