خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تدابیر رهبری، در سال 98 گشایش های خوب اقتصادی در راه است.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۲۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در تالار امام رضا (ع) در فرمانداری قم با اشاره به ضرورت همراهی تمامی مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی در کشور عنوان کرد: مردم گرفتاری‌های زیادی دارند و باید دلسوزانه این مشکلات را رفع کرد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: در ادارات شهرستان‌ها با توجه به وجود مشکلات بیشتر در اقشار ضعیف باید دلسوزی و همراهی مضاعف تری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در توزیع اقلام اساسی مشکلات زیادی وجود دارد و ما در آستانه سال جدید هستیم و صنعت معدن و جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌ها باید در این روز‌های پایانی، مشارکت خوبی در رفع مشکلات داشته باشند.

امیرآبادی اظهار کرد: مردم امسال از نظر درآمدی و تامین کالا در مشکلاتی به سر می‌برند و افزایش قیمت‌ها این گرفتاری‌ها را دو چندان کرده است؛ باید هر چه در توان است برای کنار زدن مشکلات به کار برد.

وی گفت: بر اساس تدابیر رهبری، در سال ۹۸ گشایش‌های خوب اقتصادی در راه است و اتفاقات خوبی در پیش داریم. به تازگی عملیات تحقق این تدبیر شروع شده است و اگر مشکلی پیش نیاید در فروردین یا اردیبهشت سال آینده، اتفاقات راهگشایی را خواهیم داشت و در سال ۹۸ وضع خوبی از نظر اقتصادی حاکم می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: در ماه آوریل فروش نفت کشور به ۱ میلیون و ۴۰۰ بشکه رسید، با این تدابیر آمریکا ئی‌ها نمی‌توانند فروش نفت ما را به صفر برسانند.

وی بیان کرد: سال ۹۸ سال خوب و امیدوار کننده‌ای خواهد بود؛ به شرط اینکه آنچه که رهبری فرمودند، مجلس و دولت به خوبی اجرا کنند و همه توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی و کشور‌های دوست به کار گیرند.

امیرآبادی گفت: سفر رئیس جمهور به عراق دستاورد‌های خوبی به همراه داشت؛ مردم، عشایر، گروه‌های عراقی و مسئولان استقبال خوبی از وی داشتند و تصمیماتی در مورد قرارداد ۱۹۷۵ و مسأله لایروبی اروند گرفته شد که جزو اقدامات بزرگی است.

وی افزود: این تصمیمات ما را امیدوار می‌کند، دشمنان و ترامپ و نوکران منطقه‌ای اش می‌گفتند با همه توان آمده ایم تا مردم ۴۰ سالگی انقلاب را نببیند؛ در حالی که با این موفقیت‌ها مشخص شد آن‌ها احمق‌هایی بیش نیستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی همه مسئولان در رفع مشکلات قم اظهار کرد: ما توصیه می‌کنیم در قم نیز از ظرفیت نمایندگان استان استفاده شود تا در حد توان بتوانیم در جذب اعتبارات و کمک به مدیران در رفع مشکلات و توسعه استان موفق باشیم.
وی عنوان کرد: اگر مدیری نسبت به مسائل بی تفاوت باشد به وی تذکر می‌دهیم، اگر برایش بی اهمیت باشد به وزیر اعلام می‌کنیم و اگر بی اثر باشد به مردم می‌گوئیم؛ هر چند دوست نداریم به مرحله آخر برسد.

امیرآبادی تصریح کرد: این پیگیری‌ها سود شخصی و منفعتی برای ما ندارد و ما بر آنیم تا نتیجه آن حل مشکلات مردم باشد.

وی گفت: امروز قرار شد برای چند شهرداری در شهر‌های کوچک قم ۶۰۰ میلیون تومان جهت پرداخت حقوق کارگران واریز شود. ما در تلاشیم پول بین شهرداری‌های کوچک زودتر واریز شود و مشکلات شهر‌های کوچک که زیاد پرهزینه نیستند رفع شود.

گفتنی است در این جلسه مبلغ ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار توزیع نشده در شهرستان قم، برای طرح هایی، چون تکمیل اردوگاه دانش آموزی ۱۵ خرداد در قم، کمک به احداث نمایشگاه دائمی فرش قم، افزایش تولید سبزی و صیفی و گیاهان دارویی و ترویج و توسعه صنایع دستی استان قم تعیین تکلیف شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها