رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفتگو با بسیج عنوان کرد؛

راهیان نور ابزار تربیت نیروی انسانی کارآمد و موثر برای انقلاب

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تکیه بر ظرفیت های داخلی را حاصل تفکر جهادی و تجربه هشت سال دفاع مقدس دانست و بر استفاده از ظرفیت های راهیان نور در تقویت نیروی انسانی کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۳۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر حسن مرادی-رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور- در گفتگو با خبرنگار بسیج  گفت: با توجه به فرهنگ اسلامی حاکم بر جامعه سعادت دنیوی و اخروی حرکت بر اساس اسلام ناب طرح ریزی شده است و دفاع مقدس بازتولید فضای اسلامی در جامعه است.

وی در ادامه افزود: معلمین و فرهنگیان در حوزه تعلیم و تربیت فراگیرترین سطح تاثیر پذیری را در جامعه دارند و اگر به این حوزه توجه بیشتری شود قطعا موفقیت های زیادی در حوزه تربیت نیروی انسانی نصیب کشور خواهد شد.

وی در ادامه بر حضور فرهنگیان در مناطق عملیاتی جنوب کشور تاکید کرد و افزود: در گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری آن را تعیین نموده اند فرهنگیان وظیفه تربیت نیروی انسانی را دارند که مهمترین مولفه تحقق آرمانهای انقلاب است.

وی در پایان راهیان نور را تجربه ای برای انتقال مفاهیم ناب انقلاب دانست و گفت: راهیان نور در حقیقت ابزار تربیت نیروی انسانی کارآمد و مثمر ثمر برای انقلاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار