خبرهای داغ:
مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با بسیج؛
در ایام نوروز هموطنان می توانند از خدمات پزشکی و بهداشتی سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون در سراسر کشور استفاده نمایند.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۴۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر رضا عالی زاده -مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کشور- در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: برای ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به زوار راهیان نور گروه های پزشکی و پیراپزشکی از استانهای بوشهر، خوزستان و فارس به مناطق عملیاتی خوزستان و یادمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند و زائرین راهیان نور میتوانند جهت دریافت خدمات پزشکی به این عزیزان داوطلب مراجعه نمایند.

دکتر عالی زاده در ادامه افزود: با توجه به بعد مسافت استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به همراه کاروان های اعزامی از این مناطق کادر درمانی تا پایان سفر کاروانهای راهیان نور از این استانها را همراهی می کنند.

وی در ادامه به طرح شهید رهنمون اشاره کرد و گفت: 518 تیم پزشکی در سراسر کشور در قالب طرح شهید رهنمون سازماندهی شده اند و طرح شهید رهنمون با نگاه خدمات رسانی به مردم مکمل سایر طرح های خدماتی بسیج جامعه پزشکی خواهد بود که در آن خدمات پزشکی، آموزشی، مشاوره بهداشتی و پیشگیری با رویکرد نتیجه محوری به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها