یک فعال اقتصاد مقاومتی بیانیه گام دوم انقلاب را راهکار رفع مشکلات اقتصادی دانست و گفت: می طلبد با توجه به بیانیه گام دوم معظم له مردم و مسئولین جمهوری اسلامی یک آرایش نظامی در برابر تمام مولفه های بیانیه گام دوم داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۵۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

رضا ولاشجردی از نخبگان دانشجویی و فعال اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی‌ درصدد است تا سال 98 یک جنگ تمانم عیار اقتصادی و فرهنگی و حتی سیاسی علیه ایران اسلامی به راه بیندازند،که البته با توجه به تحرکات و برنامه ریزی های توطئه گران در مرزهای این سرزمین جنگ امنیتی هم از آنها بعید نخواهد بود.

وی افزود: در چنین شرایطِ جنگی می طلبد گوش به فرمان فرمانده عملیات باشیم تا بتوانیم در وهله نخست دشمن شناس باشیم تا با بصیرت از این مقطع گذر کنیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: امام خامنه ای از همان زمانی که جنگ تحمیلی به پایان رسید، عرصه جنگ و مقابله با توطئه های دشمنان را تعطیل نکردند و همواره در بیانات خود از توطئه های دشمنان پرده برداشتند، از تهاجم فرهنگی گرفته تا جنگ اقتصادی که موضوع دوم شعار چند ساله ایشان برای مقابله با برنامه های دشمنان است.

وی در همین خصوص با اشاره به سخنرانی های رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی گفت: به طور تقریبی ایشان هرساله در سخنرانی های نوروزی از موضوع جنگ فرهنگی سخن به میان آورده اند و راهکار مقابله جدی با این تهاجمات را راه اندازی لشگر فرهنگی با محوریت کار فرهنگی با برنامه و خودجوش مطرح کرده اند، تا جایی این موضوع برای ایشان اهمیت دارد که می فرمایند:" اگر رهبر نبودم می رفتم در دانشگاه کار فرهنگی می کردم."

وی افزود: اما در بحث اقتصادی ایشان در 10 سال اخیر سعی کرده اند با مطرح کردن اقتصاد مقاومتی و تکیه بر مولفه های آن مثل خودباوری، تکیه بر درون، تقویت تولید داخلی و... یک آرایش جنگی اقتصادی در ایران علیه دشمنان تشکیل دهند.

این دانشجوی نخبه عنوان کرد: ایشان در دهه 90 با مطرح کردن شعارهایی چون؛ "جهاد اقتصادی"، "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی"، "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی"، "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و "اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال"، حمایت از کالای ایرانی، عمق نفوذ دشمنان در جنگ اقتصادی را نشان داده اند.

وی در همین خصوص تصریح کرد: اینکه این شعارها تا چه اندازه به تحقق رسیده اند در اینجا قابل بحث نیست ولی دشمن در سال 98 به دنبال خلأ ها و نقاط ضعف است و می طلبد با توجه به بیانیه گام دوم معظم له مردم و مسئولین جمهوری اسلامی یک آرایش نظامی در برابر تمام مولفه های بیانیه گام دوم داشته باشند.

ولاشجردی در پایان با اشاره به نقشه های پلید دستگاه استکباری و استعماری خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولین در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش شبانه روزی داشته باشند بی‌شک ایران اسلامی در تمامی حوزه ها روی پای خود خواهد ایستاد  و دشمن دیگر توان مقابله با این سرزمین مقتدر را نخواهد داشت.

 

 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات