خبرهای داغ:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

راهیان نور غبار فراموشی را از دلها می‌زداید

حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت که راهیان نور سرزمینی است که با حضور در آن می توان روح و جان خود را صیقل داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۶۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در سخنانی گفت که  راهیان نور همان سرزمینی که با حضور در آن می توان روح و جان خود را صیقل داد و غبار فراموشی را از دلها میزداید.

او ادامه داد و گفت: باید در راهیان نور با انسجام و همدلی و هم افزایی با دیگر خادمین راهیان نور و با استفاده از نوآوری و هنرهای نو ضمن خدمت بهتر به زائران جذابیت های متنوعی را ایجاد کرد.

حجت الاسلام حسنی حضور پر رنگ جوان در این مناطق را موجب مباهات دانست و گفت که این موضوع نشان از این دارد که حرکت در مسیر شهدا با قدرت ادامه دارد و ما باید با توجه به این حضور، با برنامه ریزی های دقیق در طول سال این دلهای شیفته و عاشق را با مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره نمایشگاه ارتش در منطقه آب تیمور بیان کرد که امسال برای نشان دادن اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نیروها و قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیا(س) برگزار شده کار خوب و ارزشمندی که باید ادامه پیدا کند.

او بیان کرد: نشان دادن چهره زیبای شهدا و رزمندگان و نیز اقتدار نیروهای مسلح حرکت با برکتی است که البته باید با نو آوری های مختلف ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار