خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو:

باید در سال پیش رو منویات رهبری را نصب العین قرار دهیم

فرمانده سپاه اسکو در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه دانش آموزی این ناحیه، با تبریک ایام ماه مبارک رجب گفت: سالی که گذشت شاهد حوادث گوناگونی بودیم که باید با درس گرفتن از آن ها و با توکل برخدا و نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری سال 98 سالی پرخیر و برکت برای امت اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۷۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر رشد و تعالی را به همه ابلاغ فرمودند، اظهارداشت: علیرغم کارشکنی های دشمنان نظام اسلامی در سال 97 توانستیم جشن چهل سالگی انقلابمان را با شکوه تر از گذشته برگزار کنیم و رهبر فرزانه انقلاب به همین مناسبت بیانیه گام دوم انقلاب را به تمامی آحاد مردم ابلاغ فرمودند.

وی با اشاره به اهمیت این بیانه افزو: نقش جوانان در عملیاتی نمودن واجرای این بیانیه بسیار ویژه ومهم است وباید میدان در اختیار جوانان مومن وانقلابی قرار گیرد چرا که تفکر ومدیریت انقلابی ضامن بقای نظام است.

در این آئین با قدردانی از زحمات برادر جلال اسماعیلی، برادر وحید بیاضی به عنوان فرمانده حوزه نصر بسیج دانش آموزی این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها