خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی گام دوم پیروزی انقلاب را محکم‌تر از گام اول بر می‌دارد و جای هیچ‌گونه شک و تردیدی نیست.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۰۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

ملت انقلابی ایران اسلامی گام دوم انقلاب را محکم‌تر از گام اول بر می‌داردسرهنگ  علی اشرف اردلان  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب که روز به روز بیشتر می‌شود، اظهار  داشت: این همه هجمه‌ها و تهدیدات دشمن فقط به خاطر صلابت و ایستادگی ملت ایران و خوار شدن  دشمنان انقلاب است.

وی افزود: دشمنان با اصل انقلاب و ملت ایران دشمنی دارند و تمام کارهای آنان بهانه‌ای بیش نیست و ملت با بصیر ایران اسلامی این را می‌دانند.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: استکبار و زورگویان عالم باید بدانند ملت انقلابی و عاشورایی ایران هیچ‌گاه باجی به دشمنان  قسم خورده  نمی‌دهند و تمام خواب‌های آنان به  تعبیر دلخواه خودشان نمی‌گردد.

وی ادامه داد: ملت انقلابی ایران اسلامی گام دوم پیروزی انقلاب را محکم‌تر از گام اول بر می‌دارد و جای هیچ‌گونه شک و تردیدی نیست.

اردلان عنوان کرد: باید مسئولین هم مانند ملت استوار و محکم در برابر ستمگران جهانی بایستند و قدردان این ملت باشند و مطمئن باشند که ملت آماده هر گونه فداکاری و جان گذشتگی برای انفلاب هستند که  در این در دوران چهل سالگی انقلاب این مسئله ثابت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات