رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار تا پایان تعطیلات نوروزی در لرستان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۱۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو، بیان کرد: طرح ویژه تشدید نظارت و بازرسی ایام پایانی سال از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۸ در سطح استان لرستان در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار با همکاری دستگاه‌های مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، بازرسین اصناف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پایانه‌های مسافربری و سایر دستگاه‌ها در حال برگزاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در قالب این طرح بازرسان در دو نوبت صبح و عصر نظارت بر عرضه کالا و خدمات، واحدهای خدماتی، اقامتی، سیاحتی، زیارتی، جایگاه‌های سوخت، پایانه‌های مسافربری، مراکز عرضه میوه‌و تره‌بار، گوشت مرغ و گوشت قرمز و سایر موارد را بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در قالب این طرح با هرگونه تخلف اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و سایر موارد برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت، افزود: از هم استانی‌های لرستانی و مسافران نوروزی درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند و مطمئناً در اسرع وقت با افراد متخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات