خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسدی گفت: کاروان راهیان نور اجتماع عظیم و رجعت به آرمانهای شهداست و مردم چراغ راه خود را ارج می نهند.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۳۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰

کارشناس مسائل مذهبی در گفت وگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج گفت: کاروان راهیان نور اجتماع عظیم و رجعت به آرمانهای شهداست و مردم چراغ راه خود را ارج می نهند.
حجت الاسلام علی اسدی ضمن تبریک ولادت مولای متقیان گفت:کارشناس مسایل مذهبی در گفت وگو با خبر گزاری بسیج گفت: کاروان راهیان نور اجتماع عظیم و رجعت به آرمانهای شهداست و مردم چراغ راه خود را ارج می نهند جان دادند تا ایمان بماند
،هم سوی با ایمانشان ایران بماند
آنان به عشق زاده زهرا دویدند
آری به عشق پاک روح الله دویدند

وی گفت: از آثـار و بـرکات اردوهای راهیـان نور، اجتمـاع میلیونی زائـران در یادمانهـا و میعادگاههـای معراج شـهدا، مرکز ثقل و نقطـه قوتـی برای نظام اسلامی اسـت و نیز این اردوها  احیاگر راهبرد
"ما میتوانیم" و نوید بخش پیروزیهای بزرگ خواهد بود.
کارشناس مسایل فرهنگی و مذهبی تصریح کرد: سفر نورانی راهیان نسل جدید را با مناطق جغرافیایی، مناطق جنگی و مرزی کشور آشنا می کند که به لحاظ علمی و آشنایی های عمومی هم برای این نسل بسیار مفید است. 
وروحیه انقلابیگری را در نسل جوان تقویت می کند تاپیوند این نسل پر انرژی با شهدای عزیز و والامقام باعث ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی شود.
حجت الاسلام اسدی تصریح کرد: سفر راهیان نورباعث خودسازی
و شناخت الگوهای مناسب مثل شهدای دفاع مقدس مانند
حاج محمدابراهیم همت سردار خیبر
حاج مهدی زین الدین
حاج حسینعلی برنسی خواهد شد.
وی در پایان گفت: ترویـج فرهنـگ شـهادت می تواند در قالب اردوهـای راهیـان نـور موجب تقویت روح اسـتقامت،شـهادت و جوانمـردی در انگیـزه تک تـک جوانـان و نوجوانان نظام اسلامی گردد و موجب حفظ و تـداوم انقلاب اسلامی میشود اردوهـای راهیـان نـور تجویز واکسـن بیمه شـدن جامعه در برابر خطرهـاسـت.

1002/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها