خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس خطاب به رئیس‌جمهور:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه‌ای از حسن روحانی درخواست کرد به رویه غلط ارسال پیامک تبریک سال نو پایان دهد.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۴۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور از وی خواست با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور از ارسال پیامک تبریک سال نو توسط اپراتورهای تلفن همراه خودداری کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

جناب آقای دکتر روحانی

چند سالی است که از جانب جنابعالی و با سرشماره ای به اسم رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران پیامک های تبریک سال نو از همه اپراتورهای تلفن همراه برای مردم عزیز ایران اسلامی ارسال می گردد؛ که با توجه به پخش صحبت های زنده شما پس از تحویل سال از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و بازپخش آن در برنامه ها و اخبار ساعت های مختلف، بی شک این هزینه یک اسراف از بیت المال  می باشد.

همچنین با توجه به عملکرد اقتصادی بسیار ضعیف دولت تحت اختیارتان در چند ماه گذشته که شرایط معیشت مردم را بیش از پیش در وضعیت بسیار ناپسندی قرار داده است و سهم بسیاری از پدران این مملکت در آستانه سال نو و روز پدر جز شرمندگی نیست، هزینه های این چنینی یقینا در اولویت این کشور نیست.

شایسته است اولویت خود را به پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دولتتان قرار دهید چراکه افراد بیشماری چندین ساعت بیشتر نمانده به سال جدید هنوز همان مقدار ناچیز را هم دریافت نکرده اند و باید با سفره خالی سال را تحویل کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس صمیمانه از شما تقاضا می کند به این رویه غلط اسراف در بیت المال پایان دهید و در آستانه سال نو اگر نمی توانید مرحمی بر درد های مردم باشید لااقل داغ دل مردم را تازه نکنید.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار