خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، طبق یک سنت پسندید یک روز مانده به آغاز سال جدیدتمام قشرهای مختلف مردم و بسیجیان و خانواده های معظم شهدای ورزمندگان هندیجان بر سر مزار شهدا و رفتگان خودحاضر وضمن ذکر فاتحه و صلوات و همچنین بصورت ویژه به مقام شامخ پدران آسمانی شهدا ادای احترام می نمایند .
کد خبر: ۹۱۲۱۳۴۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

مسئول بسیج پیشکسوتان هندیجان سرگرد بهرام شنبدی اظهار کرد: جایگاه شهدا همیشه رفیع و مورد احترام آحاد مردم است شهدایی که با نثار خون های مطهر خود به ایران اسلامی عزت و افتخار دادند تا انقلاب بماند و همچنین ایستادگی خانواده های معظم شهدا قابل تقدیر و تحسین است.

وی افزود : مردم و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان بسیجی و پاسدار با حضور در گلزار شهدا ، آئین پدران آسمانی شهید را بصورت خودجوش اجرا ء و به مقام بالای شهدا احترام ویژه گذاشتند ‌.

وی بابیان زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گفت: و جود شهدا سراسر خیر وبرکت است و ما هر چه داریم از شهدا داریم و مردم قدرشناس هندیجان در مزار شهدا حاضر ضمن فاتحه به رفتگان خود ، پدران آسمانی شهید را مورد تکریم خود قرار دادند و امیدوارم این گونه اقدامات همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها