خبرهای داغ:
خالق نوحه «یاد امام و شهدا» در گفت‌و‌گو با بسیج:
مداح اهل‌بیت(ع) گفت: هر کسی که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس پا بگذارد و حضور پیدا کند، قطعا به دعوت شهدا خواهد بود، مناطق عملیاتی به منزله قطعاتی از بهشت هستند.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۵۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

سعید حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در خرمشهر، با اشاره به اهمیت حضور در حرکت عظیم راهیان‌نور، اظهار کرد: هر کسی که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس پا بگذارد و حضور پیدا کند، قطعا به دعوت شهدا خواهد بود، مناطق عملیاتی به منزله قطعاتی از بهشت هستند.

وی عنوان کرد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس زمین و آسمانش به هم وصل شده و در اینجا حتی زمین هم آسمانی است و شهیدان به همه زائران خود نگاه ویژه دارند.

مداح اهل‌بیت(ع) گفت: در مناطق عملیاتی دفاع مقدس میعاد با شهدا شکل می‌گیرد، چرا که شهدا حاضر و ناظر بر ما هستند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

حدادیان با تاکید بر اینکه جذبه شهیدان دل نسل جدید جامعه را به این مناطق می‌کشاند، عنوان کرد: در این مناطق جوانان و نوجوانانی را می‌بینیم، که ایام جنگ را درک نکردند و حتی سال‌ها بعد به دنیا آمدند، اما وقتی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند، به صورت ویژه با شهدا مانوس می‌شوند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در امر حرکت عظیم راهیان‌نور متولیان فرهنگی کشور، سخنرانان و هدایتگران جامعه و ستایشگران آل‌الله خوب ورود داشته‌اند و البته باید کامل و ادامه‌دار باشد.

مداح اهل‌بیت(ع) با اشاره به نوحه‌های حماسی همچون نوحه «یاد امام و شهدا» گفت: خوشبختانه برخی از نوحه‌ها سال‌ها و دهه‌ها در اذهان مردم می‌ماند و باعث می‌شود که دل جوانان به این فضاها کشیده شود، باید نوحه‌های انقلابی، معرفتی و ولایی در دستور کار مداحان به ویژه مداحان جوان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها