خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج گفت: حرکت عظیم راهیان‌نور یکی از مهمترین عملیات‌های فرهنگی در مقابل شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۵۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه راهیان نور بزرگترین نقش را در جاودانگی حماسه دفاع مقدس ایفا می‌کند، اظهار کرد: اگر این حرکت عظیم راهیان‌نور نبود، قطعا پس از سال‌ها گذشت از جنگ دفاع مقدس نسل جوان ما خبری از آن دوران نداشت.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور بزرگترین اقدام برای پاسداری از دفاع مقدس است، افزود: حرکت عظیم راهیان‌نور یکی از مهمترین عملیات‌های فرهنگی در مقابل شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در بسیج گفت: معنویت مهمترین زیرساخت رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس بود، در هر پیروزی و دستاوردی که جوانان و رزمندگان ما در جنگ نصیب آنها می‌شد، رکن معنویت تاثیرگذار بود.

تویسرکانی عنوان کرد: امروز زائران با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس معنویت و آثار و برکات آن را مشاهده و لمس می‌کنند و به همراه یک ذخیره معنوی موثر به شهرهای خود بازمی‌گردند.

وی اظهار کرد: معنویت، توکل به خداوند متعال، توسل، ایثار، مقاومت، خلاقیت و استکبار از ره‌آوردهایی است که زائران با حضور در مناطق عملیاتی به دست می‌آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها