مراسم ویژه تحویل سال جدید با حضور جمعی از زائرین کاروان ­های راهیان نور در کنار یادمان شهدای گمنام شرق کارون در اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۵۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم با تبریک سال روز میلاد حضرت علی (ع) و حلول سال نو گفت: عید سعید نوروز از اعیاد کهن و اسلامی ایرانیان است که در زمان تحویل سال و در این عید، دید و بازدیدها، جشن­ ها و مراسمات متنوع و معقولی برای استقبال از سال جدید برگزار می­ شود.

مراسم تحویل سال جدید در یادمان شهدای شرق کارون برکزار شد

سردار علی رزمجو نوروز را عیدی ملی، رسمی و اسلامی برای ایرانیان عنوان و اظهار کرد: عید سعید نوروز از اعیادی است که میان اقوام و ملل مختلف، انسجام ایجاد می­ کند.

وی تصریح کرد: برپایی مراسم و جشن­ های متعدد، اهداف مختلفی دارد اما همه ­ی هدف ­ها حول محور یک موضوع می ­چرخد و آن ارتباط و نیایش بیش­تر با خداوند متعال است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: مراسم تحویل سال در واقع قدرشناسی از موهبت ­های الهی است که هر انسان بعد از پایان هر سال از عمر خود، در زمان تحویل سال دور هم جمع می ­شوند و با شکرگزاری به درگاه خداوند، قدرشناس نعمت­ هایی می ­شوند که خداوند متعال در طول سال­ های مختلف عمرشان به آن­ ها ارزانی داشته است.

سردار رزمجو در پایان اذعان کرد: برپایی جشن نوروز در کنار یادمان نه شهید گمنام شرق کارون کاری بسیار ارزشمند است.

در این مراسم، سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت زنده و مستقیم برای زائرین پخش شد.

همچنین مزارعی از راویان دوران دفاع مقدس به روایت­گری و حسین معینی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی استان بوشهر نیز به مولودی ­خوانی به مناسبت سال روز میلاد امام علی (ع) پرداخت.

در پایان این مراسم نیز از 4 مادر شهید حاضر در مراسم تقدیر و به چند نفر از زائرین نیز به قید قرعه کمک هزینه زیارت اربعین حسینی اهدا شد. ­

انتهای خبر/

ارسال نظرات