خبرهای داغ:
مدیر اردوگاه میثاق با شهدا آبادان در گفتگو با بسیج:
سید علی نوری از خدمت گسترده به زائرین راهیان نور خبر داد و بر ادامه خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور در شهرستان آبادان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۷۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سید علی نوری- مدیر اردوگاه های میثاق و شهید فرهانیان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج- در اردوگاه میثاق شهرستان آبادان گفت: مجتمع اردویی میثاق و فرهانیان دارای ۱۲۲ سوئیت مجزا و خوابگاه با ظرفیت ۱۳۰۷ در روز را دارد که در صورت لزوم قابلیت اسکان ۲۰۰۰ نفر در این اردوگاه فراهم می شود.

اردوگاه میثاق با شهدا نماد خدمت رسانی به زائرین راهیان نور

 وی در ادامه افزود:اردوگاه میثاق دارای آشپزخانه صنعتی و مجهز است و روزانه ۲۵۰۰ وعده غذا در این اردوگاه صرف می‌شود که کاروان های راهیان نور می توانند از  خدمات این آشپزخانه صنعتی بهره‌مند شود.

سید علی نوری در ادامه تصریح کرد: اردوگاه میثاق دارای دو دستگاه حمام مجزا و ظرفیت بیست چشمه دوش را دارد که کاروان ها نیز می توانند در صورت لزوم از آن استفاده نمایند و خدمات آن بهره مند شوند.

اردوگاه میثاق با شهدا نماد خدمت رسانی به زائرین راهیان نور

وی در ادامه به اهمیت فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در اردوگاه های میثاق و شهید فرهانیان فضاسازی مناسبی صورت گرفته است و با جانمایی بنرهایی از شهدا در سرتاسر اردوگاه توانسته ایم سیره این عزیزان را به بازدیدکنندگان معرفی نماییم. همچنین روزانه در وقت اذان نماز جماعت در دو نوبت ظهر و مغرب با حضور روحانی مستقر در اردوگاه اقامه می‌شود.

وی در ادامه افزود: روحانی مستقر در مجموعه علاوه بر برگزاری نماز جماعت سوالات دینی عزیزان زائر را نیز بعد از اقامه نماز پاسخ می‌دهد.

 

اردوگاه میثاق با شهدا نماد خدمت رسانی به زائرین راهیان نور

مدیر مجتمع اردویی میثاق و شهید برهانیان گفت: در ایام نوروز ۲۵ نفر از همکاران ما به صورت کاملاً داوطلبانه در قالب خادمین زائرین نور در مجتمع حضور دارند و در آشپزخانه، نظافت مجتمع، فضاسازی به میهمانان عزیز خدمت رسانی می کنند.

وی در پایان گفت: اردوگاه میثاق پذیرای کلیه کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب است و مدیران کاروانها با تماس با شماره تلفن (1-53363200-061) نسبت به هماهنگی جهت حضور در این مجتمع اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها